کد خبر: 258827
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ۱۱:۳۰:۰۰
| |

گزارش ویدیویی اعتمادآنلاین از واکنش عضو شورای شهر بعد از شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر؛

پسندیده نیست به خاطر یک توییت کسی مجرم شود

عضو شورای شهر تهران بعد از شکایت ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان از او به خاطر چند توییت درباره حجاب به اعتمادآنلاین گفت: پسندیده نیست ستادی که از بودجه عمومی استفاده می‌کند به خاطر یک توییت کسی را مجرم بشناسد.

حجم ویدیو: 5.12M | مدت زمان ویدیو: 00:02:36 دانلود ویدیو
کد خبر: 258827
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ۱۱:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ستاد امر به معروف و نهی از منکر اصفهان شکایت جدیدی به دادسرای رسانه تهران فرستاده است. این ستاد که سال گذشته به خاطر چند پست اینستاگرامی علی کریمی فوتبالیست ایرانی از او شکایت کرده بود، حالا از یک عضو شورای شهر تهران به خاطر چند توییت شکایت کرده است.

ناهید خداکرمی، عضو شورای شهر تهران در این مدت چند توییت و مصاحبه در مورد حجاب داشته و همین موضوع باعث شده تا شکایتی علیه او مطرح شود. خداکرمی که از این موضوع تعجب کرده، می‌گوید پسندیده نیست ستادی که از بودجه عمومی استفاده می‌کند به خاطر یک توییت کسی را مجرم بشناسد.

در طول این سال‌ها بارها فعالان رسانه‌ای به خاطر نوشته‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی به دادسرای رسانه و یا دادگستری احضار شده‌اند و برخی از آن‌ها هزینه‌های گزافی هم متحمل شده‌اند. حالا یک عضو شورای شهر که با انتخاب مردم در مسندش قرار گرفته درگیر این ماجرا شده و اتهام او تشویش اذهان عمومی و توهین به اعتقادات و باورهای مردم اعلام شده است.

طبق اعلام وکیل ناهید خداکرمی، این پرونده از شعبه 5 بازپرسی اصفهان به شعبه 6 دادسرای رسانه رفته است. فعلا پرونده در دست بررسی است و باید دید آیا کیفرخواستی هم برای عضو شورای شهر پایتخت صادر خواهد شد یا خیر؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها