تلاش ستاره‌های NBA برای کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن

در یکی از مسابقات برگزار شده این هفته لس آنجلس لیکرز که در روزهای مصدومیت لبرون جیمز بازی به بازی مغلوب می شد بالاخره به خود آمد و توانست با نتیجه 107 بر 97 دالاس را شکست بدهد.

تلاش ستاره‌های NBA برای کسب عنوان ارزشمندترین بازیکن
کد خبر: 258942
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ۱۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| رقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز سه شنبه با هشت دیدار ادامه پیدا کرد. در حساس ترین مسابقات نیواورلانز توانست ممفیس را شکست دهد. لس آنجلس لیرز نیز بعد از چند باخت طعم برد را چشید و دالاس را شکست داد. هیوستون هم برابر دنور به برتری رسید.


در میان این دیدارها اخبار جالب توجهی هم منتشر شد که دوباره دیدارهای لیگ NBA را تحت تاثیر خود قرار داد. یکی از این اخبار درباره آنتونی دیویس ستاره نیواورلانز بود. او در مصاف با ممفیس 36 امتیار، 13 ریباند و 3 پاس منجربه گل ثبت کرد و نقش زیادی در برد تیمش با نتیجه 114 بر 95 داشت. دیویس در هفته های گذشته با حواشی زیادی درباره احتمال انتقالش به لس آنجلس لیکرز روبه رو بود. او سال 2020 بازیکن آزاد می شود و گفته می شد که قرار است به لیکرز برود و کنار لبرون جیمز دست به توپ شود. او بعد از این مسابقه با خبرنگاران درباره انتقالش به لیکرز صحبت کرد و گفت: این موضوع اصلا برایم اهمیت ندارد و به آن فکر نمی کنم. تنها چیزی که این روزها ذهن من را درگیر کرده تلاش برای نیواورلانز و تیمم است.


در دیگر دیدار برگزار شده هیوستون با درخشش جیمز هاردن با نتیجه 125 بر 113 دنور را شکست داد. هاردن که این شب ها در اوج است و می درخشد در این مسابقه با کسب 32 امتیاز، 5 ریباند و 14 پاس منجربه گل دوباره خودش را نشان داد و باعث برد تیمش شد. کمپین انتخاب او به عنوان ارزشمندترین بازیکن این فصل NBA همچنان ادامه دارد اما او برای رسیدن به این عنوان رقیبی دارد که پابه پایش در مسابقات می درخشد. رقیب او جیانیس آنتتوکونمپو بازیکن تیم میلواکی است. او نیز در دیدار امروز تیمش درخشید. میلواکی 114 بر 102 یوتا را شکست داد که در این دیدار جیانیس توانست 30 امتیاز و 10 ریباند داشته باشد.


در دیگر مسابقه برگزار شده لس آنجلس لیکرز که در روزهای مصدومیت لبرون جیمز بازی به بازی مغلوب می شد بالاخره به خود آمد و توانست با نتیجه 107 بر 97 دالاس را شکست بدهد.


نتایج دیگر دیدارهای برگزار شده به شرح زیر است:


سن آنتونیو 119 - دیتروید 107
بروکلین 95 - بوستون 116
نیویورک 101 - پورتلند 111
اوررلاندو 95 ساکرامنتو 111

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها