سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۱۸ دی‌ماه ۱۳۹۷

از عذرخواهی صداوسیما برای برنامه «فرمول یک» تا اظهارات محسن رضایی درباره جنگ تحمیلی

اظهارات دوباره محسن رضایی درباره جنگ تحمیلی، احضار رییس سازمان صداوسیما به مجلس و سخنان اسحاق جهانگیری و ردشایعات رفتنش از دولت و همچنین دستور دادستان کل کشور برای جلوگیری از برخورد با تاکسی‌های اینترنتی و البته اظهارات سردار نقدی درباره قدرت مردم برابر دولت‌ها مهمترین اخبار سیاسی امروز بودند.

از عذرخواهی صداوسیما برای برنامه «فرمول یک» تا اظهارات محسن رضایی درباره جنگ تحمیلی
کد خبر: 259075
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ۱۹:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| اظهارات دوباره محسن رضایی درباره جنگ تحمیلی، احضار رییس سازمان صداوسیما به مجلس و سخنان اسحاق جهانگیری و ردشایعات رفتنش از دولت و همچنین دستور دادستان کل کشور برای جلوگیری از برخورد با تاکسی‌های اینترنتی و البته اظهارات سردار نقدی درباره قدرت مردم برابر دولت‌ها مهمترین اخبار سیاسی امروز بودند.

در ادامه سرخط مهمترین اخبار سیاسی اعتمادآنلاین را دنبال می‌کنیم:

محسن رضایی از فرماندهان سپاه در جنگ تحمیلی بعد از اظهارنظراتش درباره کربلای 4 اینبار گفته که دشمنان تصور می‌کنند که درباره جنگ می‌توانند در ذهن نسل جدید شبهه ایجاد کنند

اکبررنجبرزاده عضو هیات رییسه مجلس گفته که رییس سازمان صداوسیما ضمن عذرخواهی بابت برنامه فرمول یک قول داده هرگز پای زائری به تلوزیون باز نمی‌شود.

محمد هاشمی عضو اسبق مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته که گزارش علت فوت آیت الله هاشمی دست رییس‌جمهوری است.

آیت‌الله سیدحسین موسوی تبریزی، دادستان اسبق کل انقلاب در خاطره ای از اصرار امام خمینی بر رفتار مناسب با زندانیان گفته که در آن زمان امام به سبب نوع رفتارها با زندانیان دستور داد تا لاجوردی عزل شود ولی بعدا آقای لاجوردی قول داد که خودسرانه رفتار نکند و ابقا شد.

محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور از دادستان‌های عمومی و انقلاب مراکز استان‌ها درخواست کرد از هرگونه برخورد و ممانعت از کسب‌ و کار شرکت‌های حمل و نقل مسافر و بار اینترنتی به درخواست شهرداری‌ها خودداری کنند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهوری در واکنش به شایعات اخیر گفت که قول می‌دهم با تمام توان بمانم.

سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفته که مردم اگر تصمیم بگیرند می‌توانند دولت را عوض کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها