سرخط مهم‌ترین خبرهای احزاب/ ۱۸ دی‌ماه ۱۳۹۷

از تاکید واعظی به پیروزی حزب اعتدال و توسعه در 92 به‌عنوان تنها حزب فعال تا اصرار به وجود اختلاف در حلقه اجرایی

اتخاذ سازوکار انتخاباتی اعضای جبهه پیروان خط امام و رهبری، تاکید عضو حزب اعتدال و توسعه به پیروزی این حزب به عنوان تنها حزب فعال در انتخابات سال 92 و اصرار کوهکن به وجود اختلاف میان حلقه حاضر در قدرت از مهم‌ترین خبرهای احزاب امروز هستند.

از تاکید واعظی به پیروزی حزب اعتدال و توسعه در 92 به‌عنوان تنها حزب فعال تا اصرار به وجود اختلاف در حلقه اجرایی
کد خبر: 259082
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ۲۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام، با سرخط خبرهای احزاب اعتمادانلاین امروزه سه شنبه 18 دی ماه با شما هستیم؛

کمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درمورد برنامه‌های انتخاباتی این جبهه گفت: تک‌تک ا عضای جبهه پیروان خط امام و رهبری برای خود ساز و کار انتخاباتی تعریف کرده‌اند ولی چون در فصل انتخابات نیستیم نمود بیرونی ندارد.

احمد حکیمی‌پور، دبیرکل حزب اراده ملت با اشاره به اظهارات رییس‌دفتر رییس‌جمهور درباره اصلاح‌طلبان تاکید کرد که اظهارات آقای واعظی را نباید جدی گرفت. چرا که او اساسا یک فعّال سیاسی محسوب نمی‌شود .

محسن رهامی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به برداشتن نرده‌ها در نماز جمعه گفت: همه این نرده‌کشی‌ها برای مسائل امنیتی نیست، بلکه برای ایجاد طبقات خاص یا به وجود آوردن شهروند درجه یک و دو انجام می‌شود؛ بنابراین هر اقدامی که این امتیازات یا طبقه‌بندی‌ها را از بین ببرد خوب است و باید از آن استقبال کرد، اما مشکل اصلی مردم ما در حال حاضر برداشتن این نرده‌کشی‌ها نیست .

محسن کوهکن، نماینده اصولگرای مجلس ضمن رد برخی اختلافاتی که گفته می‌شود در جریان اصولگرایی وجود دارد، گفته در حال حاضر اختلاف بین کسانی است که در قدرت نقش دارند.

محمود واعظی گفته حزب اعتدال و توسعه تنها حزبی بود که در سال 92 زمانی که همه می‌گفتند چرا حمایت می‌کنید بیانیه داد، ایستاد، استان به استان سفر کرد و پیروز شد اما تعداد افراد حاضر ما در دولت از همه کمتر بوده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها