مروری بر مهم‌ترین خبرهای روز/ ۱۸ دی‌ماه ۱۳۹۷

درخواست برای ارائه گزارش روند درمانی عباس کیارستمی/ رسیدگی به نامه اسماعیل بخشی در کمیسیون امنیت ملی/ قول اسحاق جهانگیری برای ماندن در دولت

درخواست برای ارائه گزارش روند درمانی عباس کیارستمی، رسیدگی به نامه اسماعیل بخشی در کمیسیون امنیت ملی، قول اسحاق جهانگیری برای ماندن در دولت مهمترین خبرهای امروز 18 دی 1397 بود.

حجم ویدیو: 5.96M | مدت زمان ویدیو: 00:02:20 دانلود ویدیو
کد خبر: 259093
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۸ ۲۱:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| پس از استعفای وزیر بهداشت و انتصاب سرپرست جدید، بهمن کیارستمی برای ارائه گزارش روند درمانی عباس کیارستمی به این وزارتخانه درخواست مجدد داد.

***

امروز جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس برای رسیدگی به نامه اسماعیل بخشی کارگر هفت‌تپه در مورد شکنجه تشکیل شد و رئیس این کمیسیون توضیحاتی در این باره ارائه داد

***

اسحاق جهانگیری در پاسخ به شایعاتی مبنی بر احتمال کناره‌گیری از دولت، گفته: قول می‌دهم که با تمام وجود بمانم، آنچه را در توان دولت است به میدان می‌آورم تا از این دوره عبور کنیم.

***

مهدی نقویان، کارگردان «مستند خارج از دید2» در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین درباره چگونگی دسترسی به بعضی از فیلم‌ها گفته کمتر از 10 درصد آرشیو ما از نهادها و دستگاه‌ها بوده بقیه‌ش رو از اینترنت گرفتیم .

***

محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه گفته قبول ندارم که می‌گویند حزب موتلفه پایگاه ندارد . حبیبی البته از حسن روحانی هم انتقاد کرده و گفته /آقای روحانی یک نفر از موتلفه را دعوت به همکاری نکرد ولی آقای خاتمی حداقل این تعارف را مطرح کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها