میزان مسئولیت خاطیان مدرسه اسوه حسنه زاهدان مشخص شد

دادستان زاهدان با تاکید بر این که پرونده در حال سیر مراحل قانونی خود است، گفت: این پرونده در اولین فرصت تشکیل و پیگیری شد که براساس نظر کارشناسان رسمی قوه قضائیه میزان مسئولیت مدیر آموزشگاه و مدیران آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان و دیگر خاطیان مشخص شد.

میزان مسئولیت خاطیان مدرسه اسوه حسنه زاهدان مشخص شد
کد خبر: 259126
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۰۸:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ علی موحدی راد دادستان زاهدان در رابطه با آخرین وضعیت پرونده خاطیان مدرسه اسوه حسنه زاهدان گفت: این پرونده در اولین فرصت تشکیل و پیگیری شد که براساس نظر کارشناسان رسمی قوه قضائیه، در این واقعه 50 درصد مدیر آموزشگاه و دو نفر ازعوامل داخلی مدرسه و50 درصد 4 نفر از مدیران آموزش و پرورش ناحیه دو زاهدان را مقصران اصلی این حادثه اعلام کرده اند.

افزود: متهمان این پرونده پس از تفهیم اتهام با قرار وثیقه آزاد شده اند.

وی با تاکید بر این که این پرونده در حال سیر مراحل قانونی خود است، تصریح کرد: آموزش و پرورش از طریق بیمه، دیه دانش آموزان را به خانواده های آنان پرداخت کرده است‌.

این مقام قضایی تصریح کرد: اولیاء دم و متهمین به کارشناسی انجام شده اعتراض کرده و درخواست ارجاع پرونده به هیئت کارشناسی را داده اند.

وی ابراز امیدواری کرد: در سریع‌ترین زمان ممکن و با دقت کامل این پرونده به سرانجام رسیده و خاطیان به مجازات عمل خود برسند.

شایان ذکر است براثر آتش سوزی دبستان غیرانتفاعی اسوه حسنه زاهدان در 27آذرماه سالجاری، چهار دانش آموز دچار آتش سوزی شده به بخش سوختگی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) این شهرستان منتقل شدند که با توجه به شدت سوختگی هر4دانش آموز جان خود را از دست دادند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها