کد خبر: 259149
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۰۸:۳۳:۰۰
| |

تاتنهام در یک قدمی صعود به فینال جام اتحادیه

تیم فوتبال تاتنهام بامداد چهارشنبه تیم چلسی را دردیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس مغلوب و صعود خود به فینال این لیگ را هموارتر کرد.

تاتنهام در یک قدمی صعود به فینال جام اتحادیه
کد خبر: 259149
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۰۸:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| در این دیدار جذاب و تماشایی که در ورزشگاه «ویمبلی» شهر لندن برگزارشد شاگردان«مائوریتسیو پوچتینو» با نیتجه یک برصفر شاگردان« مائوریتسیو ساری» را شکست دادند.


«هری کین» مهاجم ملی پوش تاتنهام تنها گل این دیدار را در دقیقه 27 از روی نقطه پنالتی درون دروازه تیم چلسی جای داد و برتری این تیم را رقم زد.


در دقایق ابتدایی نیمه نخست و برخلاف انتظار، بازیکنان تیم چلسی که میهمان بودند میدان داری کرده و مالک توپ بودند آنان در این دقایق حملاتی را برروی دروازه تیم میزبان طراحی و موقعیت هایی نیز برای گلزنی داشتند که البته درزدن ضربات آخر ناموفق بودند.


در این دقایق بازیکنان تیم تاتنهام که در نیمه زمین خودی متمرکز بودند به ناچار تنها چشم به ضد حملات داشتند اما رفته رفته این روند تغییر و آنان با مالکیت بیشتر توپ و میدان، حریف را وادار به عقب نشینی کردند.


در دقیقه 24 «هری کین» از تله آفساید گیری مدافعان چلسی عبور کرد و «کپا» سنگربان آبی ها تک به تک شد و بدنبال خطای این دروازه بان درمحوطه جریمه سرنگون و تیم خود را صاحب یک ضربه پنالتی کرد.


البته «مایکل اولیور» داور این دیدار که ابتدا فرار کین را آفساید اعلام کرده بود با استفاده از کمک داور ویدیویی (VAR ) اشتباه خود و کمک داورش را تصحیح و خطای «کپا» سنگربان چلسی را اعلام کرد.


سرانجام پس از توقف سه دقیقه ای کین پشت ضربه پنالتی ایستاد و دردقیقه 27 آن را تبدیل به گل کرد و تیم خود را پیش انداخت.


در ادامه یک بار دیگر شاهد حملات پیاپی بازیکنان تیم چلسی برروی دروازه تیم تاتنهام بودیم.


شاگردان ساری در دقایق پایانی نیمه نخست دو بار دیرک دروازه تاتنهام را به لرزه درآوردند اما با این ضربات نتیجه تغییر نکرد و بازیکنان به رختکن رفتند.


همانطور که قابل پیش بینی بود بازیکنان تیم چلسی در نیمه دوم باز هم توپ و میدان را دراختیار داشتند اما با توجه به دفاع منطقی بازیکنان تیم تاتنهام حملات این تیم ثمری نداشت.


در ادامه شاگردان پوچتینو یک بار دیگر صاحب توپ و میدان شدند و برروی دروازه چلسی خلق موقعیت کردند اما آنان نیز بیش از این درامر گلزنی موفق نبودند.


ساری که بازی را ازدست رفته می دید درترکیب تیم خود تغییراتی ایجاد کرد اما این جا به جایی ها نیز به بازگشت دوباره این تیم به بازی کمکی نکرد و بازی با همان نتیجه یک برصفر به پایان رسید.


بدین ترتیب دیدار رفت این دو تیم در مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس با نتیجه یک برصفر به سود تیم تاتنهام تمام و این تیم یک گام دیگر برای صعود به فینال این جام نزدیک تر شد.


در این دیدار بازیکنان تیم چلسی در56 درصد از زمان بازی مالکیت توپ و میدان را دراختیار داشتند آنان 17 حمله برروی دروازه تاتنهام طراحی کردند که پنج حمله آنان درچارچوب دروازه اسپرزها قرار داشت.


در نقطه مقابل تیم تاتنهام پنج حمله برروی دروازه آبی ها داشت که سه حمله آنان در چارچوب دروازه تیم میهمان بود.


بازیکنان تیم چلسی دراین دیدار 6 بار موفق به زدن کرنر شدند این درحالی است که بازیکنان تیم تاتنهام به رغم اینکه میزبان بودند تنها 2 بار از ضربات کرنر استفاده کردند.


ترکیب تیم تاتنهام:


گازانیگا، آلدروایرلد، سانچس، رس، تریپیر، سیسوکو، وینکس، دله آلی، اریکسن، دیویس و هری کین.


ترکیب تیم چلسی:

کپا، رودیگر، کریستنسن، آسپلی کوئتا، آلونسو، کانته، جورجینیو، بارکلی، هادسون اودوی، ویلیان و ادن هازارد.


در دیگر دیدار این مرحله روز چهارشنبه تیم منچسترسیتی با بارتون آلبیون دیدار خواهد کرد این درحالی است که براساس برنامه مسابقات دیدارهای برگشت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه دوم بهمن ماه برگزار می شود.


و اما درخصوص حذف مطرح ترین تیم های لیگ برتر جزیره در فصل 2019 - 2018 جام اتحادیه، باید به کنار رفتن تیم های نامدار لیورپول و منچستریونایتد درمرحله سوم این رقابت ها اشاره کرد لیورپول به چلسی باخت و دربی کانتری منچستر یونایتد را حذف کرد.


همچنین آرسنال نیز در مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها مغلوب تیم تاتنهام شد و از راهیابی به مرحله نیمه نهایی بازماند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها