فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی:

هیچ مشکلی در مرز ایران و آذربایجان وجود ندارد

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی در بازدید از مرزهای مشترک با کشور آذربایجان در شمالغرب ، گفت: با توجه به رابطه حسنه دو کشور ، بحمدالله مشکلی در این مرزها وجود ندارد.

هیچ مشکلی در مرز ایران و آذربایجان وجود ندارد
کد خبر: 259167
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۰۸:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سردار قاسم رضایی در بازدید از مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در شمالغرب اظهارداشت: خوشبختانه با تعاملات خوب مرزبانان دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان، مرزهای مشترک از امنیت مطلوبی برخوردار است و مرزبانان اشرافیت و آمادگی کاملی بر مرزها دارند.

وی افزود: کنترل و انسداد مرزها با هدف ممانعت از ورود غیرمجاز، مقابله با قاچاق و برقراری روابط هرچه بیشتر به منظور توسعه صادرات و واردات کالا می باشد.

سردار رضایی خاطرنشان کرد: با تبادل اطلاعاتی و همکاری مرزبانان ایران و جمهوری آذربایجان، خلاء های مرزی دو کشور پوشش داده شده است.

فرمانده مرزبانی ناجا با اشاره به امنیت مطلوب مرزهای مشترک ایران و آذربایجان در شمالغرب، گفت: در سایه تلاش و همکاری مشترک مرزبانان دو کشور ، تعاملات مرزی مثبتی در مرزها حاکم است لذا به منظور تامین امنیت پایدار در مرزها بایستی تبادل اطلاعات و تعاملات مرزی بیشتری داشته باشیم.

سردار رضایی در خاتمه گفت: با توجه به رابطه حسنه دو کشور ، به حمدالله مشکلی در مرزهای مشترک وجود ندارد.

بر اساس گزارش سایت پلیس، گفتنی است، کشور ایران و جمهوری آذربایجان، مرزهای مشترکی در دریای خزر و نیز در خشکی دارند که کشورمان با 759 کیلومتر مرز مشترک، با جمهوری آذربایجان هم مرز است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها