دبیر فدراسیون کشتی:

بعضی می‌خواهند آرامش فدراسیون کشتی را به هم بریزند

دبیر فدراسیون کشتی گفت: من کارم را در بخش اداری و در حوزه کاری خودم انجام می‌دهم؛ هیچ‌کسی هم در این حوزه دخالتی ندارد و مشکل خاصی با کسی ندارم.

بعضی می‌خواهند آرامش فدراسیون کشتی را به هم بریزند
کد خبر: 259280
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۰:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ رضا لایق در واکنش به شایعه اختلافش با فدراسیون کشتی اظهار داشت: من هیچ مشکلی با فدراسیون ندارم و کارم را انجام می‌دهم. بعضی‌ها کارشان این است که چنین حرف‌هایی را مطرح کنند و فدراسیون را به هم بریزند، این اتفاقات همیشه بوده، درحالیکه کار ما در فضایی آرام پیش می‌رود و به دنبال پیش بردن کارهای‌مان در آرامش هستیم.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود «سرپرست فدراسیون، لایق را به بازی نمی‌گیرد!» تاکید کرد: من کارم را در بخش اداری و در حوزه کاری خودم انجام می‌دهم. هیچ‌کسی هم در این حوزه دخالتی ندارد و مشکل خاصی هم با کسی ندارم. ما منتظریم تا تکلیف انتخابات روشن شود و اصل کار برای ما برگزاری مجمع است.

لایق در خصوص موضوع بازنشسته‌ها که گفته می‌شود دلیل اصلی عدم برگزاری انتخابات کشتی است، تصریح کرد: این موضوع به صورت شفاهی حل شده و حالا باید به صورت مکتوب تاییدیه آن بیاید که هیئت‌های ورزشی مشمول قانون منع به کارگیری بازنشسته‌ها نمی‌شوند و مشکلی برای ادامه فعالیت در استان‌های‌شان ندارند. این مسئله حتما برطرف شده که مسئولان ورزش در موردش صحبت کرده‌اند، فقط باید کارهای اداری‌اش انجام شود. ضمن اینکه ما سه هیئت کشتی داریم که با سرپرست اداره می‌شوند و ثبت‌نام از نفرات صورت گرفته و یقیناً تا پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی، انتخابات این استان‌ها هم برگزار می‌شود.

دبیر فدراسیون کشتی در پاسخ به این سوال که چقدر گرفتن میزبانی از ایران در عدم حضور تیم ملی آزاد در جام‌جهانی روسیه موثر بود، گفت: قطعا این هم نقش داشت. زمانی که اعلام شد این رقابت‌ها با شرکت 5 تیم اول دنیا و یک تیم منتخب برگزار می‌شود، کادر فنی آزاد هم حضور در جام‌جهانی را از برنامه‌های فنی‌اش خارج کرد و جام‌های دیگری را گنجاند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها