کد خبر: 259299
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۱:۵۳:۰۰
| |

نماینده مجلس:

آموزش و پرورش به مدرک معلمان توجه نمی‌کند

یک عضو فراکسیون ولایی مجلس گفت: بسیاری از فرهنگیان با هزینه‌های سنگین از دانشگاه آزاد مدرک می‌گیرند اما وزارت آموزش و پرورش اهمیتی به این مدارک نمی‌دهند.

آموزش و پرورش به مدرک معلمان توجه نمی‌کند
کد خبر: 259299
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۱:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ روح‌الله بابایی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) مجلس همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی با شاغلان را خواستار شد.

وی از جابه‌جایی خط فقر از سه به شش میلیون تومان سخن گفت و افزود: با توجه به افزایش قیمت ارز و نوسانات بازار اگر در گذشته خط فقر زیر سه میلیون بود اکنون افرادی که زیر شش میلیون تومان در ماه حقوق دریافت می‌کنند زیر خط فقر محسوب می‌شوند امیدوارم دولت و مجلس فکری اساسی برای این وضعیت کنند.

نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس اختصاص ضریب بازنشستگی مالیاتی کمتر از 25 درصد به استان قزوین را موضوع دیگری برای تذکر به دولتمردان انتخاب کرد و افزود: استان قزوین جزو استانهای دارای رتبه برتر در کسب درآمد است.

اختصاص این میزان مالیات ظلم به بخشهای صنعت، کشاورزی و گردشگری استان است.

این عضو هیات رییسه کمیسیون اجتماعی مجلس خطاب به وزیر آموزش و پرورش متذکر شد: آموزش و پرورش مهد علم‌آموزی است و معلمان به دانش‌آموزان در کلاسهای درس توصیه می‌کنند ادامه تحصیل دهند اما از سوی دیگر دولت و آموزش و پرورش مدارک تحصیلی این عزیزان را اعمال نمی‌کنند. بسیاری از فرهنگیان با هزینه‌های سنگین از دانشگاه آزاد مدرک می‌گیرند اما وزارت آموزش و پرورش اهمیتی به آن نمی‌دهند.

بابایی از معاون رییس‌جمهور و وزیر آموزش و پرورش خواست تا به این وضعیت رسیدگی کنند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها