کد خبر: 259306
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۱:۵۳:۰۰
| |

آتش‌سوزی یک کارگاه مبل‌سازی در شرق تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک کارگاه مبل‌سازی در خیابان دماوند خبر داد.

آتش‌سوزی یک کارگاه مبل‌سازی در شرق تهران
کد خبر: 259306
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۱:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ وقوع حادثه حریق در یک کارگاه صنایع چوب در ساعت 10:16 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان سه ایستگاه را به همراه تانکر آب و خودروی حامل تجهیرات تنفسی به محل حادثه در خیابان دماوند، خیابان ناصری اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت:‌ پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که محل حادثه یک کارگاه دو طبقه تولید مبل به مساحت حدود 120 متر در هر طبقه است که حریق در طبقه دوم آن رخ داده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات و ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه شعله‌های آتش در حال سرایت به طبقات پایینی و اماکن مجاور بود، گفت: با توجه به اینکه کانون حریق بخش رنگ‌کاری این کارگاه بود، اطفای حریق با سختی‌هایی روبه‌رو شده بود؛ اما آتش‌نشانان از چند جهت عملیات خود برای اطفای حریق را آغاز کرده و سرانجام موفق شدند آتش‌ را تحت کنترل خود در آورده و آن را مهار کنند.

ملکی با بیان اینکه از سرایت آتش به اطراف جلوگیری شد، گفت: مدتی بعد عوامل آتش‌نشانی اقدام به اطفای حریق کرده و پس از لکه‌گیری و تخلیه دود به عملیات خود خاتمه دادند.

وی با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در حال بررسی است، تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها