نماینده زابل:

قول گازدار شدن سیستان عملیاتی نشده است

حبیب‌الله دهمرده نماینده مردم زابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات استان سیستان و بلوچستان گفت: آقای روحانی شما در سفر به سیستان و بلوچستان در سخنرانی به مردم قول دادید که تا اول مهر، سیستان گازدار می شود، آیا در جریان هستید که تاکنون این قول عملیاتی نشده است.

قول گازدار شدن سیستان عملیاتی نشده است
کد خبر: 259354
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۳:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حبیب‌الله دهمرده در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به رییس جمهور و نمایندگان گفت: در فصل بودجه قرار داریم، درخصوص جبران عقب ماندگی تاریخی سیستان و بلوچستان توجهی ویژه صورت گیرد. آقای روحانی دستور دهید پرداخت خسارت ناشی از خشکسالی سیستان به مردم انجام شود.

وی افزود: آقای وزیر کشور به این ناامنی های سیستان و بلوچستان پایان داده و زمینه آزادسازی گروگان ها را هر چه سریعتر فراهم کنید، حقیقتا این وضع قابل تحمل و در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیست، به خانواده شهدا تسلیت می‌گویم و این حرکت کور و زشت اشرار را به شدت محکوم می‌کنم.

دهمرده در تذکری به وزیر نیرو اظهار کرد: موضوع حقابه رودخانه هیرمند و انتقال آب از دریای عمان بارها مطرح شده است، امیدواریم طبق قول های داده شده، زمینه اجرای این امر فراهم شود. آقای روحانی شما در سفر به سیستان در سخنرانی به مردم قول دادید که تا اول مهر، سیستان گازدار می شود، آیا در جریان هستید که تاکنون این قول عملیاتی نشده است. آقای زنگنه گاز برای مردم سیستان به آرزو تبدیل شده. مسئولان و رییس جمهور درباره معیشت مردم شریف در قالب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و طولانی مدت، یک بار و برای همیشه اقدام شود، تا چه زمانی مردم باید هزینه این همه سوء مدیریت را پرداخت کنند؟

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها