کد خبر: 259376
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۱:۲۹:۰۰
| |

مرتضی مبلغ، عضو شورای مرکزی حزب اتحادملت:

طرح بحث فتنه 98 ظلم به مردم است

عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: طرح موضوعاتی مانند فتنه 98 یک نوع خیانت به رهبری و جامعه است، زیرا مطرح‌کنندگان آن می‎خواهند اذهان مردم را از خطرات اصلی و مهم کشور خارج کنند و منافع باندی و نامشروع خود را از طریق این تهمت‎ها تأمین ‎کنند.

طرح بحث فتنه 98 ظلم به مردم است
کد خبر: 259376
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۱:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی مبلغ با بیان اینکه طرح بعضی موضوعات مانند فتنه 98، جنبه فرافکنی پیدا کرده‎است و مانند وقتی است که دزد، می‎گوید دزد را بگیر، گفت: درواقع فتنه‎گران اصلی مرتبا هشدار فتنه می‎دهند. رهبری اخیرا هشدار دادند که آمریکا و ترامپ می‎خواهند در سال 98 کارهایی بکنند. جالب است که این فتنه‎گران داخلی به‌جای اینکه این خطرات را تبیین و تحلیل کنند، این مسئله را وارد رقابت‎های سیاسی داخلی می‎کنند.

این فعال سیاسی با اشاره به آسیب‎زا بودن جریان‎ها و گروه‎های تند در عرصه سیاسی، افزود: همه باید متوجه فشارها و نقشه‎های دشمنان در منطقه باشند، اما آن‎ها برای رد گم‎کردن آدرس غلط می‎دهند و این موضوعات را به رقابت‎های داخلی تبدیل می‎کنند. چراکه می‎خواهند منافع نامشروعشان را از این طریق برطرف کنند.

به گفته مبلغ، طرح مبحث فتنه 98 یک نوع خیانت به رهبری و جامعه است، زیرا می‎خواهند اذهان مردم را از خطرات اصلی و مهم کشور خارج کنند و از طریق این تهمت‎ها منافع باندی و نامشروع خود را تأمین ‎کنند و این کارها ظلم به مردم و رهبری است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها