حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری:

موافقت دولت با استانی شدن انتخابات مجلس/ لایحه جامع انتخابات در دستورکار هیات وزیران/ دفاع یکپارچه دولت از لایحه بودجه

حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری با بیان اینکه هیات دولت با کلیات لایحه جامع انتخابات موافقت کرده است، از تصویب کلیات این طرح در این هیات خبر داد.

موافقت دولت با استانی شدن انتخابات مجلس/ لایحه جامع انتخابات در دستورکار هیات وزیران/ دفاع یکپارچه دولت از لایحه بودجه
کد خبر: 259382
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۳:۰۶:۰۰

اعتمادآنلاین| حسینعلی امیری، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری ظهر امروز در حاشیه جلسه‌ هیات دولت درباره لایحه جامع انتخابات بیان کرد: لایحه جامع انتخابات در دستورکار قرار دارد و فکر می‌کنم تا دو هفته آینده در صحن دولت بررسی شود.

وی ادامه داد: جلسه یکشنبه گذشته دولت هم درباره کلیات این لایحه بود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به جلسه امروز هیات دولت اظهار داشت: با این حال در دولت به صورت مفصل درباره طرح استانی شدن انتخابات مجلس بحث کرده‌‌ایم و بعد از رای گیری، دولت با این طرح موافقت کرده است.

امیری درباره لایحه بودجه نیز تصریح کرد: معاون اول رئیس‌‌‌جمهور بخشنامه‌ای را به کلیه دستگاه‌های اجرایی کشور ارسال کرد که بر مبنای آن به صورت یکپارچه از لایحه بودجه دفاع کنند.

وی اضافه کرد: معاونت بودجه و امور مجلس سازمان برنامه و بودجه به شدت مراقبت می‌کنند از ناحیه دستگاه‌های اجرایی کارشناسان دستگاه‌ها، در جهت تامین نظر دولت و اجرای بخشنامه معاون اول رئیس‌‌‌جمهور اقدام کنند تا لایحه بودجه از کمیسیون‌های مجلس و از صحن علنی مجلس شورای اسلامی عبور کند.

معاون درخصوص برخی گمانه‌‌زنی‌ها مبنی بر لابی‌‌‌گری در مجلس درخصوص لایحه بودجه خاطرنشان کرد: تاکنون گزارش مکتوبی در این خصوص به ما داده نشده اما بنده هم به معاونت تقنینی معاونت امور مجلس و همچنین معاونین پارلمانی دستگاه‌های اجرایی تاکید کردم که همه باید به صورت یکپارچه از لایحه بودجه دفاع کنند و هیچ کس حق ندارد به صورت بخشی‌‌نگری به بودجه نگاه داشته باشد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها