دادستان عمومی و انقلاب شهر یاسوج:

پلمب واحدهایی که اقدام به افزایش قیمت گوشت می‌کنند

دادستان عمومی و انقلاب شهر یاسوج با اشاره به اینکه دستگاه قضایی با گران فروشان گوشت‌ قرمز و گوشت مرغ در استان به شدت برخورد می‌کند، گفت: هر گونه افزایش قیمت برای گوشت مرغ و گوشت قرمز پیگیری قضایی و پلمپ واحد را برای همیشه به دنبال دارد.

پلمب واحدهایی که اقدام به افزایش قیمت گوشت می‌کنند
کد خبر: 259423
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۴:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مهرداد کرمی دادستان عمومی و انقلاب شهر یاسوج در نشست کنترل قیمت و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت‌ها در استان بیان کرد: دستگاه قضایی با گران فروشان گوشت‌ قرمز و گوشت مرغ در استان به شدت برخورد می‌کند.

وی با بیان اینکه مصوبات این نشست باید به دقت اجرایی شوند، اظهار داشت: برای جلوگیری از خروج دام زنده از استان نظارت بیشتری انجام شود و کسانی که متولی نظارت هستند باید با دقت کار خود را انجام دهند.

کرمی افزود: اگرکسی بخواهد در ازای پایین نگه داشتن قیمت گوشت مسئله‌ی بهداشت را رعایت نکند نیز با برخورد جدی قضایی روبرو می شود.

وی تصریح کرد: استان ما خود یک استان تامین کننده و تولید کننده گوشت است و شرایط خرید باید در این استان مناسب تر از استانهای وارد کننده گوشت باشد اما متاسفانه برخی قصابان به دلیل سودجویی اقدام به افزایش خودسرانه قیمت گوشت قرمزمی کنند که با این امر به شدت برخورد می شود.

کرمی اظهار داشت: در شرایط فعلی قصابان و توزیع کنندگان نباید افزایش قیمت کالاها را در دستور کار خود قرار دهند و هر گونه افزایش قیمت برای گوشت مرغ و گوشت قرمز پیگیری قضایی و پلمپ واحد را برای همیشه به دنبال دارد.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها