کد خبر: 259460
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۱:۲۹:۰۰
| |

محمدجواد هاشمی‌نژاد، دبیرکل بنیاد هابیلیان:

تروریسم ابزار پیش برنده سیاست‌های خشن غرب است

دبیرکل بنیاد هابیلیان گفت: در قرن بیستم سنای آمریکا تصمیم گرفت تعریفی از تروریسم به صورت قانونی ارایه کند، اما با هر ادبیاتی که این موضوع ارائه شد، ایالات متحده مصداق تروریسم قرار گرفت به همین دلیل از دستور کار خارج شد. تروریسم یکی از ابزارهای پیش برنده سیاست های خشن دولت های غربی و آمریکا است.

تروریسم ابزار پیش برنده سیاست‌های خشن غرب است
کد خبر: 259460
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۱:۲۹:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدجواد هاشمی‌نژاد درباره حضور 30 ساله محمدرضا کلاهی عامل انفجار دفتر حزب جمهوری اسلامی در کشورهای اروپایی و حمایت این کشورها از وی، اظهار داشت: ترور مردم و مقامات جمهوری اسلامی به صورت رسمی از سوی کشورهای غربی مورد حمایت قرار می گیرد که مدارک و اسناد فراوان بین المللی و رسمی در این زمینه وجود دارد. کشورهای غربی در اقدامی بی سابقه تلاش می کنند با در اختیار قرار دادن پایگاه، امکانات لجستیکی و حتی رسانه ها به گروهک هایی نظیر سازمان منافقین رسما از سوی مراکز بین المللی و حتی وزارت خارجه آمریکا بعنوان یک گروهک تروریستی معرفی شده اند، از آنها حمایت کنند.


دبیرکل بنیاد هابیلیان یاد آور شد: این سازمان ها تحت حمایت کشورهای غربی نظیر فرانسه و دانمارک با برگزاری همایش ها و متینگ ها جنایت خود را به رخ مردم دنیا می کشند و اگر این حمایت صد درصدی نبود، هرگز 13 هزار نفر از مردم ایران شهید نمی شدند. کشورهای حامی تروریسم تلاش دارند با پاشیدن خاک بر چشم مردم دنیا و مخاطبین خود واقعیات را پنهان کنند و به جای پاسخگویی، طلبکار باشند.

وی به حضور سازمان منافقین و گروهک اهوازیه در اروپا اشاره و تصریح کرد: جمهوری اسلامی باید دلیل حضور و حمایت این گروهگ های جانی را در این کشورها مطالبه کند. افراد سازمان منافقین چگونه می توانند با توجه به جنایاتی که انجام داده اند، چهل سال در کشوری مانند فرانسه آزادانه زندگی کنند.
هاشمی نژاد وجود پایگاه های منافقین در کشورهای غربی را مامنی برای اقدامات و طرح های تروریستی دانست و با اشاره به جنایات شهر اهواز، گفت: این جنایت که توسط سرکرده اهوازیه بر عهده گرفته شد، توسط شبکه هایی نظیر بی بی سی مورد حمایت قرار گرفت.


وی به حضور اعضای منافقین در کشورهای غربی اشاره کرد و اظهار داشت: برخی کشورها حامی تروریسم به جای پاسخگویی تلاش دارند مرگ محمد رضا کلاهی را به گردن جمهوری اسلامی بیاندازند. امروز به یومن انقلاب اسلامی و بیداری ملت های مسلمان پرده تزویر کشورهای غربی به خصوص صهیونیست ها و آمریکا بر زمین افتاده است.


هاشمی نژاد تاکید کرد: برخی سازمان‌های حقوقی بشری مستمسکی برای اهداف کشورهای غربی شده اند و این سازمان‌ها تلاش می‌کنند گروهک‌های تروریستی را تحت عناوینی مانند مقاومت و مخالفت و گروه های مقاومت را با عناوینی مانند تروریسم جا بزنند. حزب الله لبنان از جمله این گروه ها است که با اشغالگری رژیم صهیونیستی مبارزه کرده و از حقوق ملت این کشور دفاع می کند.


دبیرکل بنیاد هابیلیان خاطرنشان کرد: در قرن بیستم سنای آمریکا تصمیم گرفت تعریفی از تروریسم به صورت قانونی ارایه کند، اما با هر ادبیاتی که این موضوع ارائه شد، ایالات متحده مصداق تروریسم قرار گرفت به همین دلیل از دستور کار خارج شد. تروریسم یکی از ابزارهای پیش برنده سیاست های خشن دولت های غربی و آمریکا است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها