کد خبر: 259464
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۲۰:۳۰:۰۰
| |

سرخط خبرهای احزاب/ چهارشنبه ۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۷

از تاکید بر حمایت بی‌دریغ اصلاح‌طلبان از روحانی تا پیشنهاد عضو حزب کارگزاران سازندگی برای عبور از مشکلات

تاکید بادامچیان به خط تخربی درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و استعماری بودن آن، اشاره به لزوم تاثیر احزاب، عواقب وامدار نبودن رییس‌جمهوری نسبت به هیچ حزبی و حمایت بی‌دریغ و بدون چشم‌داشت اصلاح‌طلبان از روحانی از جمله مهم‌ترین خبرهای احزاب امروز بودند.

از تاکید بر حمایت بی‌دریغ اصلاح‌طلبان از روحانی تا پیشنهاد عضو حزب کارگزاران سازندگی برای عبور از مشکلات
کد خبر: 259464
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۲۰:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام با سرخط خبرهای احزاب اعتمادانلاین امروزه چهارشنبه 19 دی ماه با شما هستم؛

یدالله طاهرنژاد، عضو حزب کارگزاران سازندگی گفته امروز باید شرایط کشور را با مردم در میان بگذاریم تا با همدلی و هم‌‌فکری از مشکلات عبور کنیم اینکه آینده را تیره و تار نشان دهیم، خدمت نیست.

اسدالله بادامچیان، رییس شورای مرکزی حزب موتلفه با انتشار عکسی از دیدار خود با آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی با اشاره به خط تخریبی عناصر بدلی و اختلاف‌انداز نوشت: « شخصیت‌زدایی یک خط تخریبی استعماری است .»

مرتضی مبلغ، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت گفت: طرح موضوعاتی مانند فتنه 98 یک نوع خیانت به رهبری و جامعه است، زیرا مطرح‌کنندگان آن می‎خواهند اذهان مردم را از خطرات اصلی و مهم کشور خارج کنند و منافع باندی و نامشروع خود را از طریق این تهمت‎ها تأمین ‎کنن د.

محمود میرلوحی،‌ عضو شورای عالی اصلاح‌طلبان با اشاره به تاثیر احزاب گفته: رئیس‌جمهور وقتی انتخاب شد اعلام کرد من وام‌دار هیچ حزبی نیستم. در حالی که در کشورهای دیگر اشخاص افتخار می‌کنند که عضو یک حزب هستند و زیر نظر آن حزب پیروز انتخابات شده‌اند. اینکه گفته شود وامدار حزب نیستیم یعنی می‌خواهیم زیگزاگ برویم .

اکبر ترکان، عضو حزب اعتدال و توسعه با اشاره به حواشی اخیر صحبت‌های رییس دفتر رییس‌جمهوری تاکید کرد اصلاح‌طلبان بی‌دریغ و بدون هیچ چشم‌داشتی از روحانی حمایت کرده و هنوز هم در حال حمایت هستند .

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها