کد خبر: 259475
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۱۹ دی‌ماه ۱۳۹۷

از تکذیب شکنجه «بخشی» تا انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی از اقتصاد دولتی

واکنش علی مطهری، نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی به ممنوع‌التصویری محمدرضا زائری بعد از برنامه جنجالی «فرمول یک» و همین‌طور توصیه‌های آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله احمد جنتی درباره مشکلات و مفاسد اقتصادی کشور از جمله مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز بودند.

از تکذیب شکنجه «بخشی» تا انتقاد آیت‌الله مکارم شیرازی از اقتصاد دولتی
کد خبر: 259475
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۲۰:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ممنوع‌التصویری محمدرضا زائری بعد از برنامه جنجالی «فرمول یک» و واکنش علی مطهری نایب رییس دوم مجلس شورای اسلامی به این اتفاق و همین طور توصیه‌های آیت‌الله مکارم شیرازی و آیت‌الله احمد جنتی درباره مشکلات و مفاسد اقتصادی کشور از جمله مهمترین خبرهای سیاسی امروز بودند. این در حالی است که امروز در هیات دولت نیز اعضای کابینه مواضع خود را درباره ادعای شکنجه اسماعیل بخشی کارگز بازداشتی اخیرا آزاد شده و همین طور انتشار ویدئوی جنجالی شکنجه دختر جوان اعلام کردند.

در ادامه سرخط مهمترین خبرهای سیاسی اعتمادآنلاین را دنبال می‌کنیم:

مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس گفته است که «آقازادگی مشکل ساختاری کشور ماست و اگر انتصاب داماد من غیرقانونی است، او را برکنار کنید».

علی مطهری، نایب رییس مجلس درباره ممنوع‌التصویری محمدرضا زائری گفته است که «هیات رییسه در این خصوص درخواستی نداشته و البته امیدواریم که آقای زائری تغییر رویه بدهد».

محمود واعظی، رییس دفتر رئیس‌جمهوری موضوع شکنجه اسماعیل بخشی کارگر بازداشتی اخیرا آزادشده را تکذیب کرده و لعیا جنیدی معاون حقوقی رییس‌جمهوری هم از رسانه‌ها درخواست کرد درباره این مساله زود قضاوت نکنند.

آیت‌الله احمد جنتی، رییس مجلس خبرگان گفت: «اموال مفسدان اقتصادی باید به نفع قشر ضعیف جامعه مصادره شود».

محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات گفته است که «فیلم شکنجه دختر جوان بسیار ناراحت کننده بود ولی بابت واکنش به موقع ناجا و مسئولان قضایی با عاملان آن خوشحالم».

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع عظام تقلید گفت: خصوصی‌سازی از هزینه‌های دولت می‌کاهد ولی در کشور ما به عنوان یک شعار باقی مانده است.

محمود احمدی‌نژاد، رییس دولت‌های نهم و دهم در نامه‌ای به وزیر کشور خواستار برگزاری یک تجمع عمومی در اعتراض به شرایط کشور شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها