کد خبر: 259487
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۷:۴۵:۰۰
| |

جواد منصوری، بازمانده انفجار حزب جمهوری اسلامی:

بعد از انقلاب شاهد بدترین رفتارها از اروپا بوده‌ایم/ اروپا هرطور بخواهد حقوق بشر را تفسیر می‌کنند

عضو حزب جمهوری اسلامی گفت: پس از انقلاب شاهد بدترین رفتارهای حقوقی و بین المللی از اروپایی ها بوده ایم، آنها از دشمنان ایران بیشترین حمایت ها را داشته اند و اصلا نمی توان به اظهارات آنها اطمینانی داشته باشیم.

بعد از انقلاب شاهد بدترین رفتارها از اروپا بوده‌ایم/ اروپا هرطور بخواهد حقوق بشر را تفسیر می‌کنند
کد خبر: 259487
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۷:۴۵:۰۰

اعتمادآنلاین| جواد منصوری از بازماندگان حزب جمهوری اسلامی با بیان اینکه دولت های اروپایی استانداردهای دوگانه در برخورد با کشورها دارند، گفت: قانون فقط برای آنهاست و آنرا به هر شکلی که می خواهند تفسیر می کنند مانند تفاسیری که از حقوق بشر می کنند. اروپایی ها در روابط با کشورهای دیگر به شکل یکطرفه منافع خود را در نظر گرفته و توجهی به طرف مقابل نمی کنند.


وی افزود: آنها به خوبی به ماهیت گروهک منافقین آگاهی دارند ولی به دلیل آنکه این گروهک با نظام جمهوری اسلامی دشمنی دارد از نظر آنها تروریست محسوب نمی شود و با آنها نه به عنوان گروه معارض بلکه به عنوان گروه منتقد برخورد می کنند. اگر یکی از افراد این گروهک دهها جنایت کرده باشد حق تعقیب و مجازات برای آنها قائل نیستند.


سفیر پیشین ایران در چین خاطرنشان کرد: در چهاردهه گذشته اگر یک اروپایی یا آمریکایی در ایران به کمترین مجازات برای بیشترین جرمی که مرتکب شده، محکوم می شد در دنیا جنجال به راه می انداختند، اما در مورد جنایتکاران این گروهک که به غرب فرار کرده اند نه تنها حاضر نمی شوند طبق موازین بین المللی آنها را به ایران تحویل دهند بلکه از آنها سالها پذیرایی و محافظت می کنند و زندگی مناسبی برای آنها ترتیب می دهند، به گونه ای که یک دولت یا ملت را به خاطر یک یا دو نفر مجازات می کنند.


منصوری در خصوص ادعای مقامات هلند درخصوص به هلاکت رسیدن عامل انفجار ساختمان حزب جمهوری اسلامی در سال 2015 در منطقه المیره این کشور، گفت: در این باره اطلاع دقیقی ندارم. پس از انقلاب شاهد بدترین رفتارهای سیاسی، حقوقی و بین المللی از این کشورها بوده ایم، آنها بیشترین حمایت ها را از دشمنان جمهوری اسلامی داشته اند و اصلا نمی توان اطمینانی به اظهارات آنها داشته باشیم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها