کد خبر: 259503
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

سرخط خبرهای ۱۹ دی ۹۷؛

از مشخص شدن مقصر حادثه اتوبوس دانشگاه آزاد تا درخواست برای محکومیت ایران به پرداخت یک میلیارد دلار غرامت

مشخص شدن مقصر حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد، درخواست برای محکومیت ایران به پرداخت یک میلیارد دلار غرامت، درخواست احمدی‌نژاد برای برگزاری تجمع اعتراضی و مخالفت اصغر فرهادی با داوری جشنواره فیلم فجر را در سرخط خبرهای 19 دی 97 ببینید.

حجم ویدیو: 24.96M | مدت زمان ویدیو: 00:01:06 دانلود ویدیو
کد خبر: 259503
|
۱۳۹۷/۱۰/۱۹ ۱۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| عباس جعفری دولت‌آبادی، دادستان تهران با اشاره به اعلام نظر کارشناسی هیئت هفت نفره در مورد حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه علوم تحقیقات گفت: راننده، دانشگاه آزاد و پیمانکار در حادثه علوم تحقیقات مقصر شناخته شدند.

***

جیسون رضاییان روزنامه‌نگار ایرانی - آمریکایی از دادگاه فدرال آمریکا خواست بابت دوران محکومیت و زندانش در ایران، دولت ایران را به پرداخت 1 میلیارد دلار غرامت محکوم کند.

***

محمود احمدی‌نژاد، رییس دولت نهم و دهم در نامه‌ای خطاب به وزیر کشور بار دیگر خواستار صدور مجوز برگزاری تجمع خیابانی در اعتراض به سیاست‌ها و عملکردهای مقامات مسئول و نحوه اداره کشور از سوی قوای مختلف شد.

***

ابراهیم داروغه زاده دبیر جشنواره فیلم فجر درباره صحت خبر ریاست مجید مجیدی در هیات داوران این جشنواره گفته: با آقای مجیدی صحبتی نشده و فقط پیش از این صحبتی با آقای اصغر فرهادی داشتم که ببینم آیا برای داوری می‌توانیم از کمکشان استفاده کنیم؟ ولی ایشان تمایلی نداشتند

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها