نقد سازنده آموزش و پرورش را تقویت می‌کند

قائم‌مقام و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به نقدهای صورت گرفته به آموزش و پرورش در فضای مجازی گفت: نقد سازنده آموزش و پرورش را تقویت می کند.

نقد سازنده آموزش و پرورش را تقویت می‌کند
کد خبر: 259570
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ۰۸:۱۴:۰۰

اعتمادآنلاین| امیرعلی نعمت الهی در نشست فصلی مسئولین سازمان بسیج دانش آموزی، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز که مظهر شجاعت و رشادت در کشور هستند، اظهار کرد: برنامه های موثری در وزارت آموزش و پرورش در حال اجرا است که یکی از اصلی ترین آنها اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است و بسیج دانش آموزی هم قرارگاهی را برای اجرای سند تحول ایجاد کرده است و اعتقاد داریم که بسیج دانش آموزی می تواند کمک خوبی در اجرای سند تحول باشد.

وی در ادامه افزود: بسیج دانش آموزان داوطلبانه برای اجرای سند تحول وارد شده است و این کار خوبی است و این نیاز را داریم که سایر نهادها و دستگاه‌ها هم در اجرای سند تحول ورود داشته باشند.

نعمت الهی از تغییر و تحول در آموزش و پرورش در چند روز آینده خبر داد و تصریح کرد: تلاش داریم با انجام تغییرات، آموزش و پرورش را به جایگاه اصلی خود درعرصه های مختلف اجتماعی و سیاسی برسانیم.

وی ادامه داد: بسیجیان به عنوان دلسوزان انقلاب می توانند در شاداب سازی مدارس و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی موثر باشند.

قائم‌مقام و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی وزارت آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در جلسه‌ای که با شورای اجتماعی کشور داشتند آموزش و پرورش و سپاه پاسداران و بسیج را به خاطر فعالیت هایی که انجام دادند، مورد تحسین قرار دادند، لذا در بحث ایجاد مودت ، وحدت و روحیه مقاومت در دانش آموزان نیازمند همکاری بسیج هستیم.

وی بر تلاش برای تحقق اقتصادمقاومتی که از منویات رهبر معظم انقلاب است تاکید و اضافه کرد: مشکلات بسیاری در حوزه اقتصادی وجود دارد لذا باید همه تلاش کنند با اجرای اقتصاد مقاومتی مشکلات مرتفع شود و این فرهنگ در دانش آموزان نهادینه شود.

نعمت الهی با تاکید بر پرداختن به گفتگوی بین نسلی اظهار کرد: این برنامه باید تقویت شود و بسیج در این زمینه می‌تواند با آموزش و پرورش همکاری داشته باشد.

وی ادامه داد: برای ساماندهی املاک آموزش و پرورش نیازمند کار جهادی هستیم لذا می‌توانیم از ظرفیت های بسیج در این خصوص استفاده کنیم و هر جا که نیاز به همکاری بسیج باشد شرایط آن را فراهم خواهیم کرد.

قائم‌مقام و سرپرست مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: در انتصابات اخیر در آموزش و پرورش تلاش کردیم افرادی انتخاب شوند که انقلابی، مقید به اجرای سند تحول و منویات مقام معظم رهبری و همراه با دولت تدبیر و امید باشند، لذا آموزش و پرورش با این نگاه مدیران را انتخاب می کند.

بر اساس گزارش مرکز امور هماهنگی، ارتباطات و حوزه وزارتی وزارت آموزش‌و پرورش، وی بر تقویت وحدت بسیج و سایر تشکل های دانش آموزی تاکید کرد و افزود: در فضای مجازی نسبت به آموزش و پرورش بی مهری می شود لذا اگر نقد سازنده باشد خیلی خوب است اما بی مهری ها یأس را در آموزش و پرورش تقویت می کند لذا در این برهه از زمان نیازمند همراهی همه مسئولین و مردم هستیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها