انتقاد حسن روشن به وضعیت این روزهای استقلال

حسن روشن یکی از آن سرخ ترین زبان های انتقاد را دارد. او البته از جمله برندهای باشگاه استقلال به حساب می آید ولی در سال های اخیر هرگز نتوانسته با آبی ها کنار بیاید و بیش از آن که تعریف و تمجید کند، به دنبال صریح گویی و انتقادات رک و پوست کنده از این باشگاه بود.

انتقاد حسن روشن به وضعیت این روزهای استقلال
کد خبر: 259648
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ۱۱:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ او در تازه ترین مصاحبه اش گفت: «هر چه در این سال ها گفتم که باید مراقب استقلال باشند، آقایان مسئول کک شان هم نگزید! حالا این هم دستپخت شان شده است. این تیمی که می بینیم، هزارتا ایراد و مشکل دارد. این طرف را درست می کنی، آن طرفش ایراد پیدا می کند. الان که باید فکر جذب بازیکن جدید باشند، پول نداشتند تیم را به اردو بفرستند. وضعیتی پیش آمده که به هر کسی بگویید، خنده اش می گیرد.»

روشن اضافه کرد: «وینفرد شفر که دنبال داستان های خودش است و کمتر وقت دارد که به تیم فکر کند. از سوی دیگر، یکسری بازیکنان هم فقط برای قرارداد بستن و گرفتن پول، پیراهن تیم را می پوشند. به نظرم، مدیریت باشگاه هم حواسش به اتفاقات اطراف استقلال نیست وگرنه این همه اتفاق عجیب و غریب اطراف باشگاه رخ نمی داد. من نمی دانم الان باید یقه چه کسی را بگیریم اما می دانم که استقلال و طرفدارانش تکلیف درست و درمانی ندارند. فکر می کردم در همین پنجره نقل و انتقالات، به آقایان برمی خورد و 4، 5 بازیکن خوب به تیم اضافه می کنند اما خودتان ببینید که چه اتفاقاتی رخ می دهد. هر کسی مشغول انجام کارهای خودش است و دلش برای این هواداران و باشگاه استقلال نمی سوزد. الان چه کسی باید پاسخگوی طرفداران تیم باشد که نگران وضعیت باشگاه و آینده استقلال هستند؟»

او در نهایت گفت: «تا وقتی یکسری بازیکن و مدیر و مربی در این تیم باشند، وضعیت بهتر از این نمی شود. مسئولان باید حواس شان را جمع کنند. این باشگاه آبرو و اعتبار و پیشینه دارد. نباید با استقلال این طور بازی کنند. یا باید باشگاه خصوصی شود و دستش در جیب آدم هایی برود که می توانند هزینه کنند، یا خود دولت پول بپردازد و استقلال را از این شرایطی که دارد، نجات بدهد. راه سومی هم نداریم.»

منبع: خبرانلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها