کد خبر: 259679
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ۲۲:۴۸:۰۰
| |

با جدایی مک کنزی از موسس آمازون؛

ثروتمندترین زن جهان مشخص خواهد شد

مک کنزی و جف بروس،موسس آمازون اعلام کرده اند قصد جدایی دارند که اگر این اتفاق رخ دهد، مک کنزی 48 ساله ثروتمندترین زن جهان خواهد شد.

ثروتمندترین زن جهان مشخص خواهد شد
کد خبر: 259679
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۰ ۲۲:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| نکته مهم اینجاست که مک کنزی، این زن نویسنده و صاحب 4 فرزند به زودی با کسب 68 میلیارد دلار، ثروتمندترین زن جهان خواهد شد.

مک کنزی 48 ساله اگر نیمی از ثروت جف بزوس را بگیرد، ثروتمندترین زن جهان خواهد شد. خبر طلاق جف بزوس و همسرش مک کنزی خبرساز شد. کارشناسان می‌گویند ممکن است همسرش با کسب بخشی از ثروت بزوس، ثروتمندترین زن جهان شود.

بزوس 16 درصد از سهام آمازون 1 تریلیون دلاری را در اختیار دارد و اغلب به او و مک کنزی والدین آمازون گفته می شود چرا که هر دو کنار هم کمپانی را راه اندازی کرده و توسعه داده اند.

داستان چه بود؟

جف بزوس، بنیان‌گذار و رئیس شرکت فروش آنلاین آمازون، بیش از 137 میلیارد دلار دارایی دارد. این زوج خبر جدایی‌شان را روز چهارشنبه (9 ژانویه) در بیانیه‌ای مشترک در توییتر اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: «پس از یک دوره طولانی تجربه عاشقانه و یک دوره آزمایشی جدایی، ما تصمیم گرفتیم که طلاق بگیریم و بقیه زندگی‌مان را به عنوان دوست ادامه دهیم».

این زوج همچنین در بیانیه طلاق گفتند: «ما خیلی خوش‌شانس بودیم که یکدیگر را پیدا کردیم و شکرگزار تمام سال‌هایی هستیم که باهم گذراندیم. حتی اگر می‌دانستیم که بعد از 25 سال جدا می‌شویم هم تمام آن‌ کارها را انجام می‌دادیم. ما به عنوان زن و شوهر زندگی فوق‌العاده‌ای داشتیم و یک آینده جذاب هم پیش روی ما است. با این که عنوان‌ها تفاوت خواهد کرد اما ما به عنوان یک خانواده و دوستانی عزیز می‌مانیم».

این دو نفر چهار فرزند دارند که یکی از آن‌ها را به فرزندی پذیرفته‌اند.جف بروس در حال حاضر 54 ساله است.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها