کد خبر: 259739
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۰۸:۲۴:۰۰
| |

عضو کمیسیون عمران مجلس مطرح کرد؛

ایجاد مشکلات با ورود دولت برای اجرا و ساخت واحد‌های مسکونی / وابستگی 95 درصدی قیمت مسکن به اقتصاد کشور

مجید کیان‌پور عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: ورود دولت برای اجرا و ساخت واحد‌های مسکونی مشکلات بسیاری در این بخش ایجاد می‌کند و نقش دولت در این بخش‌ها باید تنها نظارتی و حمایتی باشد.

ایجاد مشکلات با ورود دولت برای اجرا و ساخت واحد‌های مسکونی / وابستگی 95 درصدی قیمت مسکن به اقتصاد کشور
کد خبر: 259739
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۰۸:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مجید کیان‌پور، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ، با بیان اینکه دولت به هیچ وجه نباید وارد ساخت و اجرای پروژه‌های مسکونی شود، گفت: ورود دولت برای اجرا و ساخت واحد‌های مسکونی مشکلات بسیاری در این بخش ایجاد می‌کند و نقش دولت در این بخش‌ها باید تنها نظارتی و حمایتی باشد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت باید از ظرفیت بخش خصوصی در این پروژه‌های مسکونی و عمرانی استفاده کند، گفت: ساخت واحد‌های مسکونی برای دهک‌های ضعیف و اقشار متوسط جامعه تنها در کنار بخش خصوصی و استفاده از پیمانکاران اصیل امکان‌پذیر است.

کیان‌پور با اشاره به وابستگی 95 درصدی قیمت مسکن به اقتصاد کشور تصریح کرد: بخش مسکن باید برای تولید اقدامات بسیار مؤثری انجام دهد، زیرا در چند سال اخیر ما با کاهش تولید مسکن مواجه بوده‌ایم.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: تا زمانی که ثبات در اقتصاد کشور ایجاد نشود، قیمت‌ها در بازار مسکن کاهش نمی‌یابد و افزایش ارزش پول ملی می‌تواند راهگشای کاهش قیمت مسکن باشد.

کیان‌پور در پایان گفت: در صورتی که آرامش در بازارهای موازی مسکن همانند بازار بورس، طلا و ارز ایجاد شود، قیمت مسکن کاهش می‌یابد که امیدواریم در سال آینده با اجرای برنامه‌های مناسب بتوانیم شاهد ثبات قیمتی در این بازار باشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها