کد خبر: 259756
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۰۸:۳۴:۰۰
| |

مجتبی ذوالنور، عضو فراکسیون ولایی در مجلس:

هلند باید تروریست‌ها را به ایران تحویل می‌داد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت:هلند تروریست‌ها را پناه داده و علاوه بر تامین مالی، حامی آنان است و انتظار می رود اتحادیه اروپا در چارچوب منافع دوسویه ای که با ایران دارد، با هلند برخورد کند.

هلند باید تروریست‌ها را به ایران تحویل می‌داد
کد خبر: 259756
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۰۸:۳۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مجتبی ذوالنور اتهامات هلند علیه جمهوری اسلامی ایران را بی پایه و مردود دانست و افزود: علی القاعده اگر تروریستی به این کشور رفت، هلند باید آن را به ایران تحویل می داد، این کار صورت نگرفته است. این اتهام از ریشه باطل بوده، زیرا جمهوری اسلامی در هیچ تروری دست نداشته است؛ اگر جمهوری اسلامی بخواهد علیه تروریسم اقدام کند و تروریستی را از میان بردارد، با افتخار و به صورت رسمی این موضوع را اعلام می‌کند. نظام جمهوری اسلامی ایران با تروریسم سازگاری ندارد، نیازی به پنهان کاری در این زمینه نیست.


ذوالنور با بیان اینکه اتحادیه اروپا باید با هلند به عنوان یکی از اعضای این اتحادیه برخورد کند، تاکید کرد: انتظار می‌رود این اتحادیه در چارچوب منافع دوسویه ای که میان ایران و اروپا وجود دارد، با این کشور برخورد کند و اجازه ندهد که این کشور به اقدامات خود در حمایت و پناه دادن به تروریست ها ادامه دهد. زیرا ادامه این رویکرد به روابط کلی ایران با اتحادیه اروپا ضربه می زند.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها