کد خبر: 259794
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۰:۵۰:۰۰
| |

در قسمت هشتم «سلول گفت‌وگو» ببینید

از تجربه‌آموزی در خانواده‌ای هنرمند و نقاش تا زندگی در مهد قدیمی کارتون در گفت‌وگوی اعتمادآنلاین با بهرام ارجمندنیا

بهرام ارجمندنیا از جمله کارتونیست‌هایی است که در اوایل دهه هفتاد گل کرد. پدر بهرام نقاش است و به همین دلیل او پایه‌های کارش را بر مبنای نقاشی استوار کرده است. طراحی فوق‌العاده و رنگ‌شناسی‌اش باعث شده تا کارتون‌هایش از نظر تکنیک محکم و استوار باشد. حال سوژه‌های ناب را هم به این‌ها اضافه کنید.

حجم ویدیو: 483.53M | مدت زمان ویدیو: 00:21:15 دانلود ویدیو
کد خبر: 259794
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۰:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| بهرام ارجمندنیا از جمله کارتونیست‌هایی است که در اوایل دهه هفتاد گل کرد. پدر بهرام نقاش است و به همین دلیل او پایه‌های کارش را بر مبنای نقاشی استوار کرده است. طراحی فوق‌العاده و رنگ‌شناسی‌اش باعث شده تا کارتون‌هایش از نظر تکنیک محکم و استوار باشد. حال سوژه‌های ناب را هم به این‌ها اضافه کنید.

ترکیب همه این‌ها به اضافه منش حرفه‌ای بهرام از او هنرمندی متواضع با آثاری حرفه‌ای ساخته است. او مقطعی از زندگی خود را در ترکیه، مهد قدیمی کارتون و کاریکاتور زندگی کرد که در همان جا هم درخشید و چند جایزه مهم مسابقات آنجا را هم کسب کرد و در میان کارتونیست‌های ترکیه اعتباری به هم زد. اما ارجمندنیا هم مانند بسیاری در نهایت وطن را به دیگر جاهای دنیا ترجیح داد و به ایران بازگشت. اعتمادآنلاین در قالب برنامه سلول گفت‌وگو با او گپ و گفت شنیدنی کرده است که بخشی از تاریخ شفاهی کارتون ایران را روشن‌تر می‌کند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها