کد خبر: 259805
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۱:۰۰:۰۰
| |

مسمومیت 130 نفر درحسینیه هارونی شهرکرد

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چهارمحال و بختیاری از مسمومیت 130 نفر در حسینیه شهر هارونی شهرستان به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن خبر داد و گفت: 117 نفر از مصدومان در محل درمان سرپایی شدند.

مسمومیت 130 نفر درحسینیه هارونی شهرکرد
کد خبر: 259805
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۱:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن ابراهیمی مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چهارمحال و بختیاری روز جمعه 130 نفر در حسینیه شهر هارونی شهرستان به دلیل استنشاق گاز مونوکسید کربن مسموم شدند

مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی چهارمحال و بختیاری افزود: پس از اطلاع رسانی این موضوع به اورژانس 115 استان و حضور کارشناسان فوریتهای پزشکی 117 نفر از مصدومان در محل درمان سرپایی شدند.


وی از اعزام 13 نفر از مصدومان به بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد خبر داد و گفت: یک نفر از مصدومان در بیمارستان بستری شد.


به گفته ویِ این حادثه در قسمت زنان حسینیه اتفاق افتاد.


علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است.


طی 2 هفته گذشته یک خانواده 3 نفره در بروجن و یک خانواده 4 نفره در لردگان و 4 دختر دانشجو در یک خوابگاه با گاز مونوکسید کربن مسموم و 2 جوان 31 و30 ساله نیز در شهرکرد فوت کردند.


براساس اعلام پزشکی قانونی چهارمحال و بختیاری طی 8 ماه امسال 2 مورد (مرد) براثر گازگرفتگی فوت کردند و در مدت مشابه سال قبل نیز یک زن و 3 مرد فوت کردند.


هارونی از توابع بخش لاران شهرستان شهرکرد در 40کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها