خبر هیجان‌انگیز برای هواداران «بازی تاج و تخت»

مدیر اجرایی شبکه اچ‌بی‌او می‌گوید هر یک از قسمت‎های فصل هشتم «بازی تاج و تخت» حکم یک فیلم سینمایی را دارند و با هر قسمت، بینندگان وارد داستان و دنیایی جادویی خواهند شد.

خبر هیجان‌انگیز برای هواداران «بازی تاج و تخت»
کد خبر: 259885
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۳:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| ششم ژانویه حین پخش هفتاد و ششمین مراسم گلدن گلوب پیش‌نمایشی از سریال «بازی تاج و تخت» منتشر شد، و این امر فرصتی را برای یکی از مدیران اجرایی شبکه HBO فراهم کرد تا بیش‌ازپیش هیجان در دل طرفداران این سریال ایجاد کند.

ریچارد پلپر، مدیر اجرایی شبکه HBO، پس از مراسم گلدن گلوب در مورد اینکه چرا شش قسمت نهایی سریال «بازی تاج و تخت» ارزش انتظار دارد، صحبت کرد.

«پلپر» در مصاحبه‌ای گفت: تهیه‌کنندگان اجرایی این فصل، دیوید بنیاف و دی. بی. وایس هر یک از قسمت‎ها را مانند یک فیلم سینمایی ساخته‎اند، واکنش من هنگامی‌که در حال تماشای هر یک از قسمت‎های فصل هشت بودم، به‌گونه‌ای بود که در حال تماشای یک فیلم هستم. آن‎ها می‎دانستند سطح انتظارات بالا خواهد بود، اما از سطح انتظارات نیز فراتر رفتند. من فصل هشت را دو بار بدون هیچ جلوه‎ی ویژه‎ای تماشا کردم و از نتیجه کار متحیر شدم. همه بینندگان وارد داستان و دنیایی جادویی خواهند شد.

طرفداران سریعاً پس از انتشار این خبر شور و اشتیاق خود را در فضای مجازی نشان دادند. یکی از طرفداران در پاسخ به این خبر در توییتر نوشت: «من در مورد فیلم‎هایی که قرار است امسال منتشر شود، بسیار بیشتر از قبل هیجان‌زده هستم.»

منبع: سی‌نما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها