کد خبر: 259918
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۴:۳۰:۰۰
| |

یک کارشناس هواشناسی خبر داد:

بارش باران و برف از روز یکشنبه در کشور

یک کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه یک سامانه بارشی از روز یکشنبه وارد کشور می‌شود و بارش باران و برف را به همراه خواهد داشت، درباره شرایط آب و هوایی تهران اظهار داشت: دمای هوای تهران امروز در گرم‌ترین زمان به 7 درجه بالای صفر می‌‌رسد ضمن اینکه امشب دمای یک تا 2 درجه‌‌ای زیر صفر در تهران تجربه می‌‌شود.

بارش باران و برف از روز یکشنبه در کشور
کد خبر: 259918
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۴:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ امیر سرکرده کارشناس سازمان هواشناسی درباره شرایط آب و هوایی کشور گفت: یک سامانه بارشی از روز یکشنبه وارد کشور می‌شود و بارش باران و برف را به همراه خواهد داشت.

وی افزود: این سامانه بارشی از نواحی غربی وارد کشور می‌‌شود و ابتدا در کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و آذربایجان غربی بارش‌‌ها آغاز می‌شود.


وی ادامه داد: به تدریج در استان‌‌های لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، فارس، اصفهان، همدان، قزوین، تهران و نواحی جنوبی البرز بارش‌‌ها ادامه پیدا می‌‌کند.

این کارشناس هواشناسی اضافه کرد: این سامانه دوشنبه وارد نواحی شرقی و شمال شرق کشور می‌‌شود که هموطنان ما در استان‌‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی نیز باید منتظر بارش‌‌ها باشند.

سرکرده افزود: این سامانه بارشی، برف و باران نسبتا سنگینی به همراه خواهد داشت که ممکن است در جاده‌‌های کوهستانی و روستایی شمال غرب کشور اختلال عبور و مرور پیش بیاید.

وی اضافه کرد: بارش‌‌ها برای نواحی جنوبی کشور به صورت رگبار و باران خواهد بود که بالا آمدن سطح رودخانه‌‌ها دور از انتظار نیست.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: امروز و فردا در بیشتر نقاط کشور، جوی آرام و پایداری پیش‌‌‌بینی می‌‌شود و برای دو استان اردبیل و گیلان به نسبت روزهای گذشته افزایش دما خواهیم داشت.

سرکرده افزود: آب‌‌های خلیج فارس و دریای عمان، مواج و متلاطم پیش‌‌بینی می‌‌شود.

وی درباره شرایط آب و هوایی تهران اظهار داشت: دمای هوای تهران امروز در گرم‌ترین زمان به 7 درجه بالای صفر می‌‌رسد ضمن اینکه امشب دمای یک تا 2 درجه‌‌ای زیر صفر در تهران تجربه می‌‌شود.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها