سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۲۱ دی‌ماه ۱۳۹۷

از افزایش 70 درصدی جرائم فضای مجازی در تهران تا پس گرفتن خانه قاجاری از رامبد جوان

افزایش هپاتیت با تزریق سرنگی، افزایش 70 درصدی جرائم فضای مجازی در تهران، آزادی 160 زن زندانی و بازپس‌گیری خانه قاجاری از رامبد جوان مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز بودند.

از افزایش 70 درصدی جرائم فضای مجازی در تهران تا پس گرفتن خانه قاجاری از رامبد جوان
کد خبر: 259928
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۹:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سیدموید علویان رییس شبکه کشوری هپاتیت با اشاره به بروز بیماری هپاتیت در معتادان تزریقی گفت: استفاده از سرنگ مشترک در معتادان مواد مخدر می‌تواند به انتقال انواع عفونت‌ها از جمله هپاتیت B و C و ایدز منجر شود.

سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ در خصوص افزایش کلاهبرداری از طریق ارسال پیامک به افراد هشدار داد و گفت: جرائم فضای مجازی در تهران 70 درصد افزایش داشته است.

معصومه ابتکار، معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: بیش از 160 مددجو در بند نسوان فردیس از مرخصی پایان حبس منجر به آزادی بهره‌مند شدند و به همه زندانیان زن که استحقاق مرخصی را داشتند یک‌ماه مرخصی اعطا شد.

سرهنگ خیرالله دولتخواه، رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از کلاهبرداری به بهانه ثبت نام عتبات عالیات و حج عمره خبر داد و گفت : تحقیقات پلیسی برای شناسایی و دستگیری دو جاعل عناوین دولتی ادامه دارد لذا با انتشار تصویر متهمان از شهروندان محترم درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود را از طریق شماره تماس 63957778 در اختیار پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

خانه قاجاری دبیرالملک که پیش‌تر به انجمن اوقات فراغت به ریاست رامبد جوان برای برگزاری برنامه‌های تفریحی داده شده بود به خاطر عدم انجام تعهدات از این انجمن پس گرفته شد.

امین رادمنش، مدیر بانک نسوج مرکز تحقیقات سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به اینکه تاکنون 750 نفر برای اهدای جسد اعلام آمادگی کردند گفت که از میان این 750 نفر، دو مورد جسد تاکنون اهدا شده است و بخش اعظم اهداکنندگان دارای تحصیلات دانشگاهی هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها