حسام‌‌الدین آشنا، مشاور رییس‌جمهوری:

برجام بهانه‌ها را از آمریکا گرفت/ آمریکایی‌ها دلتنگ روزگاری هستند که دیگر نیست

مشاور رئیس‌جمهور تاکید کرد: سخنرانی وزیر خارجه امریکا چیزی جز دلتنگی برای روزگاری نیست که مخاطره ‌‌نمایی هسته‌ای، خطرهای واقعی منطقه نظیر تروریسم دولتی اسرائیل و تروریسم غیر دولتی تکفیری را به بهانه «خطر یک ایران اتمی» در محاق نهاده بود.

برجام بهانه‌ها را از آمریکا گرفت/ آمریکایی‌ها دلتنگ روزگاری هستند که دیگر نیست
کد خبر: 259940
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۵:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| حسام‌الدین آشنا در پاسخ به اظهارات مایک پمپئو، وزیر امور خارجه مبنی بر اینکه «ترامپ به به نابینایی خوش خیالانه ما در برابر خطرات رژیم ایران پایان داد و از توافق هسته‌ای شکست خورده خارج شد. آمریکا تحریم‌هایی را بازگرداند که هرگز نمی‌بایست برداشته می‌شد. ما کارزار جدید فشار را آغاز کردیم تا درآمدهای رژیم برای گسترش ترور و ویرانی در جهان را قطع کنیم»، در کانال تلگرامی خود نوشت: برجام با ابهام‌‌زدایی از برنامه هسته‌ای درست به قلب پروژه مخاطره‌‌نمایی از ایران زد.

وی با بیان اینکه برجام با پس زدن ابرهای تیره مخاطره‌‌نمایی از ایران زمینه‌‌ای فراهم ساخت که تهدیدهای واقعی دیده شود، اظهار داشت: مخاطرات زیست‌محیطی، تروریسم، فقر و توسعه‌‌نایافتگی، جرایم سازمان‌‌یافته و به‌خصوص قاچاق مواد مخدر، دیکتاتورها و مستبدین دوست امریکا در منطقه، خطر اتمی اسرائیل،... این مخاطرات واقعی در پرتو برجام و درپرتو رفع اتهام هسته‌‌ای از ایران رویت‌‌پذیر شدند.

مشاور رییس‌جمهوری افزود: سخنرانی وزیر خارجه امریکا چیزی جز دلتنگی برای روزگاری نیست که مخاطره ‌‌نمایی هسته‌ای، خطرهای واقعی منطقه نظیر تروریسم دولتی اسرائیل و تروریسم غیر دولتی تکفیری را به بهانه «خطر یک ایران اتمی» در محاق نهاده بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها