کد خبر: 259979
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۹:۴۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ جمعه ۲۱ دی ماه ۱۳۹۷

از تاکید بر مذاکره به عنوان بلوغ سیاسی تا انتقاد از ساختار مالیاتی در نماز جمعه تهران

تاکید بر وابستگی اجرایی شدن نظام پارلمانی با قدرت گرفتن احزاب در کشور، اظهارات رییس کمیسیون امینت ملی مبنی براینکه ایران زمان مذاکره مخصوصا با دشمنان بلوغ سیاسی خود را نشان می‌دهد و اشاره خطیب جمعه تهران بر 50 درصد فرار مالیاتی از جمله مهم‌ترین خبرهای سیاسی امروز بودند.

از تاکید بر مذاکره به عنوان بلوغ سیاسی تا انتقاد از ساختار مالیاتی در نماز جمعه تهران
کد خبر: 259979
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۱ ۱۹:۴۰:۰۰

اعتمادآنلاین| سلام؛ با سرخط خبرهای سیاسی « اعتمادآنلاین» امروز جمعه 21 دی ماه با شما هستم؛

حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از مذاکرات ایران با طالبان دفاع کرد و گفت: هر وقت ایران به سوی مذاکره و به‌خصوص مذاکره با دشمنان خود حرکت کرده بلوغ سیاسی خود را نشان داده است.

محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: راجع به الکترونیکی کردن انتخابات، شورای نگهبان باید نظر داده و مجموعه نظام هم باید این کار را بپذیرد.


محمد نعیمی‌پور، عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت با تاکید بر اینکه براساس سابقه نخست‌وزیری سیستم به ریاست‌جمهوری تغییر کرد گفت: سیستم نخست‌وزیری به این شرط است که حاکمیت بپذیرد احزاب با هم رقابت کنند و برنامه‌ها را به معرض رای مردم بگذارند.

علی یونسی، مشاور رییس‌جمهوری در امور اقوام و اقلیت‌ها با تاکید بر سابقه اطلاعاتی و امنیتی خود گفت: صرف نظر صحت یا عدم صحت ادعاهای اسماعیل بخشی، باید حساسیت لازم را داشته باشیم که شکنجه و اذیت و آزار محکومان و متهمین، که ممکن است توسط اشخاص و خارج از اراده دولت و نهادهای ذیربط اتفاق بیفتد، هیچ توجیه قانونی نداشته و استثنایی نمی پذیرد. و باید قاطعانه با متخلفان برخورد شود.

امیرعلیرضا انگیزه، سخنگوی هشتمین رزمایش اقتدار هوایی « فدائیان حریم ولایت » بر دستیابی به تمامی اهداف از پیش تعیین شده این رزمایش تاکید کرد.

علی تاجرنیا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب با تاکید براینکه احمدی‌نژاد پیش از این به تجمع‌کنندگان خس و خاشاک می‌گفت، افزود: باید به احمدی‌نژاد اجازه تجمع داده شود و اتفاقا این می‌تواند نقطه عطفی باشد که همه مجموعه‌ها و منتقدان دستگاه‌های اجرایی و دولتی بتوانند تجمع برگزار کنند.

سید محمدحسن ابوترابی‌فرد،‌ خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه امروز به اذعان صاحب‌نظران 40 تا 50 درصد فرار مالیاتی در کشور داریم گفت: این عدد بسیار درشتی است، باید شاهد تغییر در ساختار مالیاتی کشور باشیم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها