کد خبر: 260052
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۰۸:۱۳:۰۰
| |

الکوره:

ایران نشان داده که یکی از مدعیان قهرمانی است

تارنمای ورزشی الکوره قطر در گزارشی با مقایسه دومین بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و عراق برابر رقبای خود در هفدهمین دوره جام ملت های آسیا، پیش بینی کرد که ایران بر خلاف عراق در دومین مسابقه خود یکپارچه هجومی بازی کرده و در دقایق نخست، غرور رقیب خود را بشکند.

ایران نشان داده که یکی از مدعیان قهرمانی است
کد خبر: 260052
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۰۸:۱۳:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در هفدهمین دوره جام ملت های آسیا، ساعت 14:30 دقیقه امروز به مصاف ویتنام می رود. تیم ایران بازی اول خود را با برتری 5 بر صفر مقابل یمن به پایان رسانده بود.


تارنمای ورزشی الکوره قطر در گزارش خود با اشاره به رقابت های گروه چهارم جام ملت های آسیا نوشت: تیم های ملی فوتبال ایران و عراق رویای راهیابی زودهنگام به مرحله بعدی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا را دارند. این دو تیم امروز (شنبه) دومین بازی خود را در چارچوب بازی های گروه چهارم با رقبای خود برگزار خواهند کرد.


گزارش می افزاید: تیم ملی ایران در ورزشگاه آل نهیان شهر ابوظبی به مصاف ویتنام و تیم ملی عراق هم در ورزشگاه الشارفه به مصاف تیم ملی یمن می رود. تیم های ملی ایران و عراق نخستین بازی خود را با پیروزی آغاز کردند اما این پیروزی ها متفاوت بود.


تارنمای ورزشی قطری اضافه کرد: تیم ملی عراق به سختی با نتیجه 3 بر 2 ویتنام را شکست داد و بازیکنان تیم عراق برای گرفتن 3 امتیاز بازی دردسرهای بسیاری را متحمل شدند. تیم ملی عراق بازی با یمن را با احتیاط شروع خواهد کرد زیرا بازیکنان تیم ملی عراق از عکس‌العمل تیم ملی زخمی یمن به شدت نگران است. تیم ملی یمن پس از شکست در بازی نخست خود مقابل ایران در رقابت با عراق تلاش خواهد کرد به شکل بهتری ظاهر شود.


این تیم دقایق نخست بازی خود با ایران را هم خوب آغاز کرد و پیش از آنکه تیم ملی ایران دروازه آن را گل باران کند 2 فرصت خطرناک را از دست داد. اما تیم ملی ایران در بازی دوم خود به قدرت حمله مهاجمانش امیدوار است تا به زودی غرور تیم ملی ویتنام را بشکند و مانع از این شود که این تیم مانند بازی عراق سطح خوب بازی خود را تکرار کند.


الکوره می نویسد: تیم ملی ایران در نخستین بازی اش عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دو نیمه هجومی بازی کرد. این تیم با هدایتگری «کارلوس کی روش» مربی پرتغالی خود نشان داده که یکی از مدعیان قهرمانی در این دوره از بازی ها است و افزون بر مهارت بیشتر بازیکنان و مدیر فنی آن، همه مولفه های موفقیت از جمله آمادگی جسمانی و فنی و استعداد برنامه ریزی را در اختیار دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها