فرماندار شهرستان البرز:

تخلف دو عضو شورای شهر الوند در حال رسیدگی است

فرماندار شهرستان البرز گفت: با پیگیری احکام صادره از سوی دستگاه قضایی در خصوص تخلف دو عضو شورای شهر الوند، این احکام در کمتر از 24 ساعت اجرا و تا کنون منجر به اعمال قانون شده است.

تخلف دو عضو شورای شهر الوند در حال رسیدگی است
کد خبر: 260153
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۰۸:۰۸:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ رضا گروسی فرماندار شهرستان البرز در رابطه با تخلف دو عضو شورای شهر الوند گفت: با پیگیری فرمانداری شهرستان البرز احکام صادره از سوی دستگاه قضایی این احکام در کمتر از 24 ساعت اجرا و تا کنون منجر به اعمال قانون در مورد این افراد شده است و فرمانداری شهرستان با توجه به حیطه وظایف قانونی خویش برای برخورد با متخلفین اقدام کرده است.

وی ادامه داد: تخلف صورت گرفته از سوی یکی از اعضاء شورا مربوط به دوره پیش بوده و روند بررسی قضایی تا صدور حکم آن به سال جاری ختم و اجرایی شده است.

گروسی اظهار کرد: در خصوص بررسی پرونده اخیر عضو شورای شهر الوند نیز روند قانونی طی شده و حکم مربوطه اجرایی شده است، تا در زمان مقرر با صدور رای شورای حل اختلاف عضو مذکور عزل و عضو علی البدل معرفی شود.

فرماندار البرز در پایان گفت: در خصوص بهبود وضعیت مدیریت شهری الوند نیز قطعا با همراهی دستگاه‌های نظارتی بزودی شاهد تحولات مثبت در این زمینه خواهیم بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها