سلطانی‌فر:

تا پایان امسال 10 استادیوم ورزشی افتتاح خواهد شد

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش وجوانان با آرزوی موفقیت برای تیم‌ ملی فوتبال در جام ‌ملتهای آسیا 2019 ، گفت‌: تا پایان امسال، فجر چهلم را با افتتاح ده استادیوم ورزشی جشن‌خواهیم‌ گرفت.

تا پایان امسال 10 استادیوم ورزشی افتتاح خواهد شد
کد خبر: 260271
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۱۴:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ مسعود سلطانی‌فر در مراسم افتتاح استادیوم پنج هزار نفری آزادی تربت حیدریه، گفت‌: خدا را شاکرم که این توفیق را کسب کردم بعد از زیارت ملکوتی امام رضا (ع) در جمع مردم تربت حیدریه حاضر شوم و این روز باشکوه را همراه با این مردم عزیز جشن بگیریم.

او در ادامه توضیحاتی را در خصوص سفر صبح امروزش (شنبه) به شهرستان زاوه و بازدید از اماکن ورزشی و دیدار با مردم این شهرستان ارایه کرد و افزود : در جریان این بازدیدها شرایط اماکن ورزشی نیمه کاره را مورد بررسی قرار دادیم و تلاش خواهیم کرد با تکمیل پروژه های ورزشی این شهرستان از طرف دولت، این اماکن را به عنوان هدیه به مردم تقدیم‌کنیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین به دسیسه های دشمنان انقلاب اشاره کرد و یادآور شد: بدخواهان نظام در تلاش بودند تا نگذارند جمهوری اسلامی فجر چهلم را ببینید اما دولتمردان با انرژی که از حمایت‌های مردم گرفتند نگذاشتند دشمنان به اهدافشان دست پیدا کنند.

سلطانی فر، اضافه کرد: در این ایام علی رغم محدودیت‌های مالی که داشتیم موفق شدیم پروژه‌های بیشتری را افتتاح کنیم و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی با بیان این که در وزارت ورزش و جوانان، فجر چهلم را از هفته دولت آغاز کردیم، توضیح داد: از روزهای نخست هفته دولت تاکنون هر دوهفته یک پروژه بزرگ را افتتاح کردیم که با این اقدام در تلاش هستیم تا علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین مردم، پایه‌های نظام اسلامی را تحکیم کنیم.

او در بین مردم و مسئولان تربت حیدریه افتتاح استادیوم پنج هزار نفره این شهرستان را مورد توجه قرار داد و افزود: این استادیوم ششمین استادیومی است که افتتاح کرده و در اختیار جوانان قرار می دهیم.

سلطانی فر تا کید کرد که تاکنون در اقصی نقاط کشور شش استادیوم ورزشی به بهره برداری رسیده و در نظر داریم تا پایان سال چهار استادیوم دیگر را نیز افتتاح کنیم.

وی در ادامه، خاطر نشان کرد: در کنار این پروژه ها، پروژه‌های دیگری همچون استخر، سالن‌های ورزشی و مجموعه های ورزشی به بهره‌برداری خواهد رسید که امیدواریم با افتتا ح اماکن ورزشی بیشتر، فجر چهلم پر باری را در تاریخ به یادگار بگذاریم.

وزیر ورزش و جوانان با قابل توجه خواندن تعداد پروژه‌های افتتاح شده در همه بخش‌ها، اظهار کرد: با تاکید ریاست جمهوری و با وجود محدودیت درآمدی امسال را به سال کار و تلاش تبدیل کردیم.

وی همچنین با اشاره به سخنان رهبری مبنی بر اینکه دولتمردان در این سالها که مردم مشکلات بیشتری دارند، باید تلاش بیشتری از خود نشان دهند، به مثالی از رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت‌ که رهبر انقلاب در بازی فوتبال ایران مقابل اسپانیا با وجود باخت، چون با تمام توان جنگیدند پیام فرستاد و از تیم ملی تشکر کرد.

او این اقدام مقام معظم رهبری را یک اتفاق تاریخی توصیف کرد که ایشان برای یک باخت پیام فرستادند.

سلطانی فر در ادامه، تصریح کرد: کشور در یک شرایط ویژه ای قرار دارد و برای موفقیت همکاری، حمایت و تلاش بیشتری را می طلبد. امیدوارم با اتحاد بتوانیم از این گردنه دشوار عبور کنیم.

او همچنین به موفقیت‌های ایران در رویدادهای مختلف ورزشی از جمله صعود ورزشکاران جانباز و معلول از رتبه چهارمی به سومی در جاکارتا و کسب رتبه هفتمی در المپیاد جوانان اشاره کرد و توضیح داد: برای نخستین بار دو ‌تیم فوتبال استقلال و ‌پرسپولیس به طور همزمان در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا حضور یافتند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: هم اکنون ملی پوشان کشورمان در جام ملتهای آسیا حضور دارند و امیدواریم با تلاش و کوشش برای کشور افتخارآفرین باشند.

وی به نقش ورزش در ایجاد نشاط و شادی و همچنین افزایش اتحاد و غرور ملی اشاره کرد و افزود: هیچ عرصه ای مثل ورزش نمی‌تواند با یک پیروزی، یک رکورد شکنی و یک مدال باعث شادی هفتاد میلیون نفر شود و ما باید از این فرصت به بهترین شکل بهره بگیریم.

سلطانی در پایان سخنانش از تمام کسانی که برای توسعه و ساخت پروژه‌های ورزشی تلاش می‌کنند تشکر کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها