کد خبر: 260298
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۱۵:۰۳:۰۰
| |

سرهنگ بخشنده خبر داد:

کشف کنسرو‌های خوراکی شیشه و گل در پایتخت

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب از کشف از کنسرو‌های خوراکی حاوی ماده‌مخدر شیشه و 4 توزیع کننده کیک‌های حاوی ماده‌مخدر گل در فضای مجازی خبر داد.

کشف کنسرو‌های خوراکی شیشه و گل در پایتخت
کد خبر: 260298
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۱۵:۰۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی و همکاری پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت و فرودگاه امام خمینی (ره)، تعداد زیادی از کنسرو‌های خوراکی حاوی ماده‌مخدر شیشه کشف شد.

وی با اشاره به اینکه کنسروهای خوراکی حاوی بسته‌های ماده‌مخدر شیشه به مقدار 17 کیلوگرم است، افزود: 3 قاچاقچی موادمخدر قصد انتقال کنسرو‌های آلوده به موادمخدر از ایران به کشور اندونزی را داشتند.

کنسرو حاوی شیشه و گل

سرهنگ بخشنده اضافه کرد: این کنسروها فقط به منظور قاچاق موادمخدر تعبیه شده بود و به هیچ عنوان در فروشگاه‌های کشور چنین محصولات آلوده به موادمخدری وجود ندارد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب در خصوص شناسایی 4 توزیع کننده کیک‌های حاوی ماده‌مخدر گل در فضای مجازی، بیان کرد: با رصد اطلاعاتی دایره فتا پلیس مبارزه با مواد مخدر در فضای مجازی، مقدار 2 کیلو و 750 گرم کیک حاوی ماده‌مخدر گل کشف و 4 نفر نیز در این رابطه دستگیر شدند.

وی در خصوص جزئیات کیک‌های آلوده به شیشه گفت: متاسفانه این افراد کیک‌های آلوده را در مهمانی‌ها، پارتی‌ها و تولد‌ها توزیع می‌کردند، به طوری که در هر یک کیلوگرم از این کیک‌ها، مقدار 500 گرم ماده‌مخدر شیشه وجود داشت.

مواد مخدر

سرهنگ بخشنده در رابطه با انهدام باند توزیع کننده ماده‌ مخدر هروئین گفت: با اشرافیت و رصد اطلاعاتی 4 ماهه، یک باند توزیع کننده هروئین در جنوب پایتخت منهدم و 4 عضو اصلی این باند دستگیر شدند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه این افراد مقدار 250 کیلوگرم ماده‌ مخدر هروئین کشف و دو خودرو نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت با اشاره به کشف 178 کیلوگرم محموله تریاک جاسازی شده در لوله‌های پلیکا در باک یک اتوبوس مسافربری در ترمینال جنوب، اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی چند ماهه همکارانم، یک باند 5 نفره توزیع کننده موادمخدر که قصد انتقال ماده مخدر تریاک را از جنوب کشور به پایتخت داشتند، شناسایی و منهدم شدند.

مواد مخدر

سرهنگ بخشنده در خصوص عملکرد پلیس مبارزه با موادمخدر فاتب طی دو هفته گذشته خاطرنشان کرد: با اشرافیت کامل اطلاعاتی و کنترل محور‌های مواصلاتی پایتخت، 43 قاچاقچی در قالب 5 باند توزیع کننده موادمخدر و 3054 خرده فروش، معتاد متجاهر دستگیر و جمع آوری شدند، مقدار یک تن انواع موادمخدر کشف و 198 دستگاه خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها