ضعیف‌ترین برنده گلدن گلوب چه کسی بود؟

«راپسودی بوهمی» برنده جایزه بهترین فیلم درام گلدن گلوب امسال ضعیف‌ترین فیلم برنده جایزه گلدن گلوب تاریخ سینما طی 30 سال قرار گرفت.

ضعیف‌ترین برنده گلدن گلوب چه کسی بود؟
کد خبر: 260300
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۱۶:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فیلم «راپسودی بوهمی» به کارگردانی «برایان سینگر» در حالی امسال جایزه بهترین فیلم درام جوایز گلدن گلوب را دریافت کرد که ضعیف‌ترین فیلمی است که در 30 سال اخیر این جایزه را به خود اختصاص می‌دهد.

نمره فیلم «راپسودی بوهمی» در سایت «‌راتن تومیتوز»‌ از سوی منتقدین فقط 62 درصد است، این در حالی است که آخرین بار در سال 1985 بود که فیلم «خارج از آفریقا» ساخته «سیدنی پولاک» موفق شده بود با نمره 60 درصد برنده جایزه گلدن گلوب بهترین فیلم درام شود.

هنوز بسیاری بر این عقیده هستند که جایزه بهترین فیلم گلدن گلوب امسال باید به یکی از فیلم‌های «‌ستاره‌ای متولد شده است» و یا «‌پلنگ سیاه»‌ تعلق می‌گرفت و فیلم «‌کتاب سبز» که یکی از شانس‌های اصلی گلدن گلوب بهترین فیلم امسال بود نیز نمره 81 درصد را از «راتن تومیتوز» دریافت کرده بود.

فیلم «راپسودی بوهمی»‌ علاوه بر کسب جایزه بهترین فیلم درام، جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را نیز برای «رامی مالک» به ارمغان آورد.

این فیلم به کارگردانی «‌برایان سینگر» و نویسندگی «‌آنتونی مک کارتن»، روایتگر زندگی رهبر گروه موسیقی «کوئین»‌ است و «‌رامی مالک»‌ نقش اصلی آن را بر عهده دارد.

«‌برایان می»‌ و «‌راجر تیلور»‌ دو نفر از اعضای گروه «‌کوئین» نیز در ساخت این فیلم سینمایی همکاری کردند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها