کد خبر: 260304
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۱۹:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اجتماعی/ ۲۲ دی‌ماه ۱۳۹۷

از واکنش سردار کمالی به کلیپ شادی سربازان تا انتقاد وزیر آموزش و پرورش از محتوای کتاب‌های درسی

واکنش سردار کمالی به کلیپ شادی سربازان، انتقاد بطحایی از محتوای کتاب‌های درسی، مسئولیت نداشتن بهزیستی در جمع‌آوری متکدیان و... از جمله مهم‌ترین خبرهای اجتماعی امروز 22 دی‌ماه بود.

از واکنش سردار کمالی به کلیپ شادی سربازان تا انتقاد وزیر آموزش و پرورش از محتوای کتاب‌های درسی
کد خبر: 260304
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۱۹:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ بهزیستی هیچ مسئولیتی در جمع آوری متکدیان ندارد؛ معاون امور اجتماعی بهزیستی تهران با اشاره به اجرای طرح جمع آوری کودکان خیابانی و متکدیان گفت: بر اساس آیین‌نامه تهیه شده، سازمان بهزیستی هیچ مسئولیتی در حوزه جمع آوری متکدیان ندارد و این سازمان صرفا اقدام به غربالگری و در واقع ساماندهی کیس‌های مربوط می‌کند

نمی‌توانیم 5 زن معتاد مبتلا به «اچ آی وی» را نگه داریم؛ رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ترخیص 5 زن معتاد مبتلا به اچ‌آی‌وی گفت: در حال حاضر قرنطینه یا محلی برای نگهداری این بیماران مبتلا به ایدز وجود ندارد و مجبوریم آنها را ترخیص کنیم.

واکنش سردار کمالی به کلیپ شادی سربازان؛ سردار کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به انتشار ویدئویی از خوشحالی سربازان در فضای مجازی با تاکید بر اینکه صدور اضافه خدمت و تنبیه برای تمام یگان‌ها ممنوع است گفته: فکر کنید جوان خودتان است! حق شادی ندارد؟ دشمن‌شادکن نباشیم.

واکنش بطحایی به تغییرات در وزارت آموزش و پرورش؛ وزیر آموزش و پرورش با انتقاد از محتوای کتب درسی گفت: دانش‌آموزان به نیازهای جدیدتری نیاز دارند که ما در سبد یادگیری جای کافی برای آن نگذاشتیم، بچه‌ها در مدرسه عمدتاً چیزی می‌آموزند که در بیرون از مدرسه کمتر به آن نیاز دارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها