مربی تیم ملی ویتنام:

توانایی مقابله با خط حمله ایران را نداشتیم

سرمربی ویتنام می‌گوید تیمش توانایی مقابله با شاگردان کی‌روش را نداشته است.

توانایی مقابله با خط حمله ایران را نداشتیم
کد خبر: 260315
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۱۳:۳۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پارک هانگ سئو، سرمربی تیم ملی فوتبال ویتنام بعد از شکست دو بر صفر تیمش برابر ایران گفت: امروز ما توانایی مقابله با خط حمله قدرتمند و بازی محکم ایران را نداشتیم. به این تیم تبریک می‌گویم.

او درباره دو شکست اخیر تیمش در جام ملت‌ها گفت: در مدت زمان کوتاهی توانستیم تجربه خوبی را برای بازی با تیم‌های قدرتمند، مثل ایران کسب کنیم. باید بدانیم تیم ما جوان است و می‌تواند در آینده بهتر هم نتیجه بگیرد.

سرمربی ویتنام درباره شانس صعود تیمش به مرحله بعدی جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: ما باید در بازی آخرمان مقابل یمن پیروز شویم. می‌خواهیم توانایی‌های خودمان را نشان دهیم. باید بهترین بازی خود را به نمایش بگذاریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار چینی که از قدرت تیم ایران پرسیده بود، گفت: ایران تیم خیلی خوبی است. در این بازی هم قدرت بالای خودشان را نشان دادند و کار را برای ما سخت کرده بودند.

هانگ سئو درباره اشتباهات فردی تیمش در این دیدار بیان کرد: گاهی اوقات گل‌هایی که دریافت می‌کنید، روی اشتباهاتی است که بازیکنان انجام می‌دهند و نمی‌توان از این بابت خرده‌ای گرفت. فوتبال است و این اشتباهات، طبیعی است. باید فکری برای بازی آینده‌مان کنیم. می‌خواهیم برابر یمن حداکثر امتیاز را کسب کنیم. خودمان هم می‌دانیم در این بازی اشتباهاتی داشتیم که بازنده شدیم.

او در پاسخ به سوالی درباره عملکرد بهتر تیمش در نیمه دوم نسبت به نیمه اول، گفت: من نگاهم نسبت به قدرت بالای سیستم بازیکنان ایران منفی نیست.

می‌توانستیم در نیمه نخست هم با نتیجه صفر - صفر بازی را تمام کنیم اما این اتفاق نیفتاد تا ما نتوانیم با تساوی به رختکن برویم. در نیمه دوم کمی بهتر شدیم اما باز هم گل خوردیم و این بد بود.

سرمربی ویتنام در پایان و در پاسخ به پرسشی درباره مصاف تیمش برابر یمن اظهار کرد: ما باید از بهترین بازیکنان خودمان برای دیدار سوم استفاده کنیم. در دو بازی قبلی شکست خوردیم و حالا باید با یک ریکاوری خوب آماده شویم تا نتیجه خوبی را در بازی با یمن کسب کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها