کد خبر: 260320
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۲۰:۲۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای اقتصادی/ ۲۲ دی‌ماه ۱۳۹۷

از پیشنهاد افزایش وام ازدواج تا گران شدن سیمان

چه کسانی مشمول دریافت وام 60 میلیونی ازدواج می‌شوند، بررسی 4 هزار پرونده شکایت در حوزه واردات خودرو، دریافت پول گاز صادراتی به عراق با یورو و گران شدن سیمان از جمله مهم‌ترین خبرهای افتصادی امروز شنبه 22 دی‌ماه بودند.

از پیشنهاد افزایش وام ازدواج تا گران شدن سیمان
کد خبر: 260320
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۲۰:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| چه کسانی مشمول دریافت وام 60 میلیونی ازدواج می‌شوند؟ ‌ نصرالله پژمانفر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از پیشنهاد نمایندگان برای افزایش وام 15 میلیونی به 20 میلیون با باز پرداخت 6 ساله برای همه زوج‌ها خبر داد و گفت: درباره وام 30 میلیونی ازدواج نیز 2 پیشنهاد مطرح شده، یک پیشنهاد این است که این 30 میلیون هم به پسر و هم به دختر تعلق بگیرد که در مجموع 60 میلیون می‌شود و پیشنهاد دیگر این است که به دختر 20 میلیون وام تعلق گیرد که در مجموع 50 میلیون می‌شود.

مردم به شایعات تعطیلی بانک‌ها توجه نکنند ‌ بانک مرکزی از مردم خواست به شایعات در مورد بانک‌ها توجه نداشته و مطمئن باشند این بانک به عنوان نهاد ناظر و متولی بازار پول از حقوق مردم صیانت کرده و اجازه هیچگونه آسیب به دارایی‌های ان‌ها را نخواهد داد.

دریافت پول گاز صادراتی به عراق با یورو ‌ معاون وزیر نفت با تاکید بر اینکه تاکنون پول گازی که به عراق صادر می‌شود، طبق ارز قراردادی با یورو دریافت شده است، گفت: این‌که در آینده با چه ارزی، پول گاز را دریافت کنیم، تصمیم بانک مرکزی است.

بیش از یک میلیون شغل در سال 98 ایجاد می‌شود ‌ محمود نگهبان سلامی عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه از پیش‌بینی رییس سازمان برنامه و بودجه برای ایجاد بیش از یک میلیون شغل در سال 98 خبر داد.

بررسی 4 هزار پرونده شکایت در حوزه واردات خودرو ‌ محمدعلی اسفنانی، معاون سازمان تعزیرات حکومتی درباره چگونگی ترخیص 13 هزار خودروی دپو شده از گمرک گفت: حدود چهار هزار پرونده در زمینه واردات خودرو در تعزیرات در حال رسیدگی است که در صورت عدم تحویل به موقع خودرو، این میزان پرونده افزایش می‌یابد.

گران شدن سیمان ‌ دبیر انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان گفت: با توجه به افزایش هزینه‌ها ناچار هستیم در قیمت تغییراتی اعمال کنیم. او همچنین درباره وضعیت تولید سیمان طی 9ماهه امسال در کشور هم گفته: حدود 41میلیون تن سیمان شده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها