کد خبر: 260321
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۱۴:۲۷:۰۰
| |

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین:

نتیجه خوبی برابر ویتنام کسب کردیم/ تیم ملی می تواند عراق را شکست دهد

حمید درخشان پیشکسوت فوتبال ضمن تمجید از بازی تیم ملی مقابل ویتنام گفت: تیم ملی با به دست آوردن 6 امتیاز حاشیه امنی ایجاد کرد و بازی قابل قبولی ارائه داد.

نتیجه خوبی برابر ویتنام کسب کردیم/ تیم ملی می تواند عراق را شکست دهد
کد خبر: 260321
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۱۴:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ حمید درخشان کاپیتان سابق تیم پرسپولیس و پیشکسوت فوتبال در گفت و گو با اعتمادآنلاین درباره بازی ایران و ویتنام گفت: بازی خوب و قابل قبولی انجام دادیم.به دنبال سه امتیاز بودیم و حالا حاشیه امن‌تری داریم.

او درباره شرایط تیم ملی در ابتدای بازی گفت: در ابتدای بازی به مشکل خوردیم اما بعد از زدن گل اول بچه‌ها اعتماد به نفس پیدا کردند.

درخشان همچنین در مورد تغییرات تیم نسبت به بازی قبل اظهار داشت: در این بازی چند تغییر نسبت به بازی قبل داشتیم. اما این تغییر تاثیری در روند بازی تیم ملی نداشت. همه بازیکنان ما در سطح خوبی هستند و خوشبختانه نیمکت خوبی داریم.

کاپیتان پیشین تیم ملی درباره بازی بعدی تیم ملی مقابل عراق گفت: بازی با عراق به نسبت این دو بازی کمی سخت‌تر خواهد بود. عراق شبیه به ما بازی می‌کند و بازی حساسیت بیشتری خواهد داشت. من فکر می‌کنم ایران بازیکنان بهتری دارد؛ ما از عراق بهتر هستیم و می‌توانیم نتیجه خوبی در این بازی بگیریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها