کد خبر: 260329
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۱۹:۳۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای ورزشی/ ۲۲ دی‌ماه ۱۳۹۷

از برد ایران مقابل ویتنام تا اظهارنظر سلحشوری در مورد ورود زنان به ورزشگاه‌ها

برد تیم ملی ایران مقابل ویتنام، اظهارنظر مهدی تاج در مورد نتایج تیم ملی در جام ملت‌های آسیا، امیدواری پروانه سلحشوری برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها و صحبت‌های محمود سلطانی‌فر درباره خصوصی شدن تیم‌های پرسپولیس و استقلال مهم‌ترین خبرهای ورزشی امروز بودند.

از برد ایران مقابل ویتنام تا اظهارنظر سلحشوری در مورد ورود زنان به ورزشگاه‌ها
کد خبر: 260329
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۱۹:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ تیم‌ ملی فوتبال ایران در دومین بازی‌اش در جام ملت‌های آسیا در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی به مصاف ویتنام رفت و توانست با دو گل سردار آزمون به پیروزی برسد.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به شرایطی که این رشته با آن دست به گریبان است، گفت: اگر تیم ملی نتایج خوبی در جام ملت‌های آسیا نگیرد روی کل فوتبال ما خاک مرده ریخته می‌شود.

پروانه سلحشوری، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس درباره بحث حضور زنان در ورزشگاه‌ها گفته: بنده و برخی از همکارانم پیگیر موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌ها هستیم تا اینکه هر چه سریعتر این مشکل برطرف شود اما به صورت کلی بحث در حال رفع شدن است.

فریبرز محمود‌زاده درباره وضعیت باشگاه‌های لیگ برتری در فصل نقل‌و‌انتقالات زمستانی گفت: تمامی تیم‌های لیگ برتری به جز ذوب‌آهن و فولاد باید برای گرفتن مجوز به کمیته تعیین وضعیت مراجعه کنند.

مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان درباره خصوصی‌سازی پرسپولیس و استقلال گفته: مصرّانه و محکم پای خصوصی‌سازی این دو باشگاه ایستاده‌ایم تا حتماً این کار انجام شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها