کد خبر: 260341
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۱۵:۵۷:۰۰
| |

سامان قدوس:

باید انتقام شکست از عراق را بگیریم

سامان قدوس، هافبک نفوذی تیم ملی فوتبال کشورمان می‌گوید تیم ملی به دنبال گرفتن انتقام از عراق است.

باید انتقام شکست از عراق را بگیریم
کد خبر: 260341
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۱۵:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ سامان قدوس در پی برتری 2 بر صفر بعدازظهر امروز (شنبه) تیم ملی فوتبال ایران مقابل ویتنام در هفته دوم از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2019 که صعود شاگردان کی‌روش به دور بعد را قطعی کرد، در خصوص دادن پاس گل اول به سردار آزمون گفت: برای من دادن پاس یا زدن گل مهم نیست، مهم کمک به تیم برای کسب پیروزی است. امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و بابت کسب این پیروزی خوشحالم هستم.

هافبک نفوذی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی روز چهارشنبه با عراق در هفته پایانی جام هفدهم اظهار داشت: با شما موافق هستم، عراق تیم قدرتمندی دارد، ولی ما باید انتقام شکست دور قبل مسابقات را از آنها بگیریم. بی‌صبرانه منتظر این بازی هستم، هرچند بازی دشواری خواهد شد، اما می‌دانم که ورزشگاه در آن بازی مملو از تماشاگر خواهد شد و ایرانی‌های داخل و خارج از کشور نیز از ما حمایت خواهند کرد.

قدوس در پاسخ به این پرسش که «آیا می‌توانید در این دوره به عنوان قهرمانی آسیا برسید»، خاطرنشان کرد: به امید خدا، هرچند باید بگویم که این تورنمنت خیلی خیلی دشواری است که تیم‌های بزرگ زیادی در آن حضور دارند، اما ما تمام تلاش‌مان را به کار خواهیم بست تا در هر بازی به پیروزی برسیم. خیلی به دوردست نگاه نمی‌کنیم و توجه خودمان را روی بازی بعدی گذاشته‌ایم. بازی بعدی‌مان هم مقابل عراق است که سخت است و سعی می‌کنیم بهترین بازی‌مان را مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها