کد خبر: 260347
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۲۱:۱۰:۰۰
| |

سرخط مهم‌ترین خبرهای سیاسی/ ۲۲ دی‌ماه ۱۳۹۷

از خلع لباس روحانی مشهور تا بایدهای بودجه 98

خلع لباس سیدحسن آقامیری و انتقاد مافی از طرح کلیدواژه فتنه 98 و اللبته مواضع نظامیان نسبت به اظهارات اخیر آمریکایی‌ها در قبال تحولات سوریه مهمترین اخبار سیاسی امروز بودند که در رسانه‌های مجازی کشور منعکس شدند.

از خلع لباس روحانی مشهور تا بایدهای بودجه 98
کد خبر: 260347
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۲ ۲۱:۱۰:۰۰

اعتمادآنلاین| خلع لباس سیدحسن آقامیری و انتقاد مافی از طرح کلیدواژه فتنه 98 و اللبته مواضع نظامیان نسبت به اظهارات اخیر آمریکایی‌ها در قبال تحولات سوریه مهمترین اخبار سیاسی امروز بودند که در رسانه‌های مجازی کشور منعکس شدند.

در ادامه با هم سرخط مهمترین اخبار سیاسی امروز اعتمادآنلاین را می‌خوانیم:

علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی اعلام کرده که « تبدیل «تحریم با حداکثر فشار» به «سمینار و کنگره» به معنای باختن قافیه است.»

سیدحسن آقامیری روحانی معروف در اینستاگرامش نوشته است که با شکایت دادستان ویژه تهران و به حکم قاضی شعبه دوم کیفری دادگاه ویژه روحانیت به 2 سال حبس تعلیقی و خلع لباس دائم محکوم شده است.


پروانه مافی، عضو فراکسیون امید استفاده از کلیدواژه فتنه 98 را ابزاری برای اهداف سیاسی به‌خصوص انتخابات سال آینده دانست.

بهمن کشاورز حقوقدان و وکیل پایه یک دادگستری درباره روند بررسی لایحه بودجه 98 گفته که «دانستن حق مردم است. موجبات این دانستن را بنا بر اصل قانون، به طور تفصیلی، در اکثر موارد، باید برای مردم فراهم کرد».


سردار احمد وحیدی رییس دانشگاه عالی دفاع ملی گفته که «آمریکایی‌ها چه بپذیرند و چه نپذیرند، در سوریه شکست خورده‌اند اما در تلاش هستند وانمود کنند چنین شکستی رخ نداده است.»

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها