کد خبر: 260386
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۰۸:۲۴:۰۰
| |

چند هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد؟

معاون پارلمانی و حقوقی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وجود چهار هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور، گفت‌: در سال جاری سه هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی برای سرمایه گذاری بخش خصوصی اختصاص یافته است.

چند هزار طرح نیمه تمام ورزشی در کشور وجود دارد؟
کد خبر: 260386
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۰۸:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ امیررضا خادم امروز در آئین افتتاح مجموعه آبی باران کاشمر، اظهار کرد: در شهرستانی که یک استخر دولتی وجود ندارد، خوشبختانه بخش خصوصی دو باب استخر قابل استفاده را احداث و در اختیار مردم قرار داده است.

وی با بیان این که بخش خصوصی با حمایت حداکثری دولت تا کنون کارنامه موفقی داشته است، یادآور شد: اگر سرمایه گذار بخش خصوصی هزینه‌ای را در یک پروژه متحمل می شود، مطمئن است که هزینه‌ای که انجام داده است منجر به سودآوری و یک نتیجه بهینه می‌شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان با اشاره به این که در حال حاضر چهار هزار طرح ورزشی در کشور نیمه تمام رها شده است، ابراز کرد: برای تکمیل و بهره‌برداری از این تعداد پروژه ها 10هزار میلیاردریالی اعتبار نیاز است.

وی ادامه‌ داد: استخر تختی کاشمر، نیازهای ورزشی و ضرورت بهسازی و نوسازی اماکن فرسوده ورزشی از جمله طرح هایی است که نیازمند اعتبار است.

خادم با تاکید بر این که آغاز پروژه جدید ورزشی با وضعیت اعتباری، منطقی نیست، اظهار کرد: در این راستا باید با حمایت و تشویق بخش خصوصی، برخی از مشکلات را حل کرد.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در حوزه اشتغال وزارتخانه، خاطر نشان کرد: بالغ بر سه هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی در سال جاری برای پرداخت به بخش خصوصی در نظر گرفته شده است.

معاون پارلمانی ورزش ورزش و جوانان در پایان، بیان‌ کرد: بر اساس هماهنگی و توجیه معاونت توسعه و منابع، سود تسهیلات پرداختی تا شش درصد کاهش وتوسط وزارتخانه پرداخت می شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها