سفارت ایران در عراق اعلام کرد:

برنامه‌های ظریف در سفر به عراق/ ظریف دوشنبه با برهم صالح، رئیس‌جمهور عراق دیدار می‌کند

سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد برنامه‌های سفر وزیر خارجه کشورمان به عراق را اعلام کرد.

برنامه‌های ظریف در سفر به عراق/ ظریف دوشنبه با برهم صالح، رئیس‌جمهور عراق دیدار می‌کند
کد خبر: 260514
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۱۱:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سفارت جمهوری اسلامی ایران در بغداد در بیانیه‌ای در رابطه با سفر محمدجواد ظریف، وزیر امورخارجه ایران به عراق اعلام کرد: محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران امروز (یکشنبه) به همراه بیش از 30 شخصیت سیاسی و اقتصادی به عراق می‌رود. وی امروز ساعت 3 بعد ازظهر به محض رسیدن به عراق با همتای عراقی خود دیدار می‌کند.

در این بیانیه آمده است:محمد جواد ظریف صبح روز دوشنبه با عادل عبدالمهدی، نخست وزیر عراق و محمد الحلبوسی، رئیس پارلمان عراق دیدار می‌کند. وی ساعت 3 بعدازظهر همان روز در یک سمینار اقتصادی که قرار است در سالن غرناطه در هتل منصور میلیا برگزار شود، شرکت می‌کند. این سمینار با مشارکت تجار و سرمایه گذاران ایرانی و عراقی و به ریاست وزیر تجارت عراق برگزار می‌شود و محمد جواد ظریف نیز سخنرانی خواهد کرد.

در ادامه برنامه سفر ظریف به عراق آمده است: محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران دوشنبه شب با برهم صالح، رئیس‌جمهور عراق دیدار می‌کند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در عراق اعلام کرد: وزیر خارجه ایران صبح روز سه شنبه عازم اربیل خواهد شد تا علاوه بر دیدار با مسئولان کردستان عراق در دومین سمینار اقتصادی که میان تاجران ایرانی و کردستانی برگزار می‌شود شرکت کند. وی ظهر سه‌شنبه به سوی سلیمانیه خواهد رفت تا با رهبران کرد دیدار کند.

در پایان این بیانیه آمده است: ظریف بعد از سفر به اقلیم کردستان عراق صبح روز چهارشنبه عازم کربلا خواهد شد تا در سومین سمینار اقتصادی که میان سرمایه‌گذاران ایرانی و عراقی برگزار می‌شود شرکت کند. وزیر خارجه ایران پس از پایان این سمینار به نجف می‌رود و روز پنجشنبه به ایران بازمی گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها