کد خبر: 260597
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۱۳:۰۲:۰۰
| |

مدیر تماشاخانه «ملک» اعلام کرد؛

تغییر کاربری یک سالن همایش به تماشاخانه

«نورالدین حیدری ماهر» مدیر تماشاخانه «ملک» اعلام کرد: این تماشاخانه که پیش از این سالن همایش بوده است با تغییر کاربری به صحنه تئاتری، مدیران بخش‌های مختلف خود را معرفی کرد.

تغییر کاربری یک سالن همایش به تماشاخانه
کد خبر: 260597
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۱۳:۰۲:۰۰

اعتمادآنلاین| با اعلام نورالدین حیدری ماهر، مدیر تماشاخانه مدیران بخش‌های اداری و اجرایی این مجموعه فرهنگی و هنری معرفی شدند.


سید عماد عامری مقدم به عنوان مدیر مالی و اداری، امیر قالیچی‌ها به عنوان مدیر داخلی و روابط عمومی و امیرسپهر تقی‌لو به عنوان مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی تماشاخانه ملک معرفی شده و در بخش‌های مختلف اداری و اجرایی آن به فعالیت خواهند پرداخت.


قالیچی‌ها پیش از این به عنوان مدیر تبلیغات و روابط عمومی در آثار نمایشی متعدد درعرصه هنرهای نمایشی مشغول به فعالیت بوده و به عنوان یکی از مدیران صفحه مجازی و وب سایت تئاتربازها شناخته می‌شود و همچنین پیش از این به عنوان مدیر روابط عمومی و امور قراردادها در تماشاخانه پالیز و مدیر روابط عمومی عمارت نمایشی نوفل لوشاتو مشغول به کار بوده است. او از این پس به عنوان مدیر داخلی و مدیر روابط عمومی در تماشاخانه ملک حضور خواهد داشت.


تقی‌لو نیز که در مسئولیت دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و مدیر تولید در آثار نمایشی متعدد و همچنین با عنوان مدیر هماهنگی و امور نمایشی در تماشاخانه پالیز حضور داشته است، هم اکنون در تماشاخانه ملک با عنوان سمت مدیر هماهنگی و برنامه‌ریزی، نورالدین حیدری ماهر را همراهی می‌کند.


تماشاخانه ملک که پیشتر کاربری سالن همایش داشته، در خیابان شریعتی خیابان وزوائی واقع شده است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها