برادر جو بایدن:

خانواده ما در سال 2016 به ترامپ رای داد

«فرانک بایدن» برادر معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت که برادرش در انتخابات سال 2020 کاندیدا خواهد شد و این در حالی است که او اعلام کرد خانواده‌اش در سال 2016 به دلیل ناامیدی از کارزار کلینتون به جمهوری‌خواهان رای دادند

خانواده ما در سال 2016 به ترامپ رای داد
کد خبر: 260605
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۱۳:۴۲:۰۰

اعتمادآنلاین| «فرانک بایدن» برادر «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، در مصاحبه‌ای گفت که خانواده او در سال 2016 از استراتژی کارزار انتخاباتی «هیلاری کلینتون» نامزد پیشین ریاست‌جمهوری ناامید شده و به «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری فعلی ایالات متحده، رای داده‌اند. وی گفت که اگر معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، در آن زمان کاندیدای حزب دموکرات می‌شد، اوضاع به‌شکلی متفاوت پیش می‌رفت.

به گزارش اسپوتنیک، بایدن گفت: «اگر برادرم کاندیدا می‌شد، ایالت‌هایی چون پنسیلوانیا را از دست نمی‌دادیم. خانواده خود من از کارزار کلینتون ناامید شده و به ترامپ رای دادند.

اگر برادرم کاندیدا می‌شد، نیازی نبود که مثل کلینتون قبل از انتخابات به میشیگان برویم و دست آخر هم نتوانیم رای آنان را به خود جلب کنیم.»

برادر معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا گفت‌: «به گمانم او در انتخابات آینده کاندیدا خواهد شد. می‌شود اینطور گفت که به نظر من او کاندیدا خواهد شد. البته او ممکن است شگفت‌زده‌مان کند، اما خانواده تمام قد پشت سر اوست.»

وی افزود: «به نظرم باید نامزد شود. من مدت‌هاست که او را به این کار تشویق می‌کنم.»

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها