گزارش ویدیویی اعتمادآنلاین از جشن تولد ۸۰ سالگی علی رفیعی

جشن تولد علی رفیعی در کنار اهالی تئاتر و سینما

جمعی از هنرمندان سینما و تئاتر، سالروز تولد 80 سالگی علی رفیعی را روی صحنه تالار وحدت جشن گرفتند.

حجم ویدیو: 7.73M | مدت زمان ویدیو: 00:03:51 دانلود ویدیو
کد خبر: 260631
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۱۷:۲۰:۰۰

اعتمادآنلاین| دیشب 22 دی‌ماه نمایش «خانه برناردا آلبا» به کارگردانی علی رفیعی اجرای ویژه‌ای داشت تا تماشاگرانش علاوه بر دیدن اجرا در روز تولد صاحب اثر، جشنی دسته‌جمعی برای این کارگردان با سابقه تئاتر بگیرند.

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور، مجتبی حسینی معاون هنری و مسعود رایگان، فاطمه معتمدآریا، رسول صدرعاملی، فرشته صدرعرفایی، مهدی پاکدل، رعنا آزادی‌ور، همایون ارشادی، مهرانه مهین ترابی، سیف‌الله صمدیان، پانته‌آ پناهی‌ها، پگاه آهنگرانی، لاله اسکندری، منوچهر شاهسواری، فرشته طائرپور، علیرضا شجاع‌نوری، مونا زندی، مهدی سلطانی، مهتاب کرامتی، حسن فتحی، احترام برومند، اکبر زنجانپور، اصغر دشتی، محمد رضایی‌راد، جعفر پناهی، الهام کردا، حبیب رضایی، صابر ابر، سهیلا رضوی، پانته‌آ بهرام، رضا ثروتی، ابوالحسن داودی، علی سرتیپی، مصطفی کوشکی و نغمه ثمینی از هنرمندان حاضر در تالار وحدت بودند که به تماشای جدیدترین نمایش رفیعی نشستند.

پس از پایان اجرا و هنگامی که کارگردان و بازیگران روی صحنه بودند، کلیپی از مهدی هاشمی و گوهر خیراندیش پخش شد که 80 سالگی علی رفیعی را- که گفته شده بود خودش از این‌ مراسم اطلاعی نداشت- تبریک گفتند.

سپس افشین هاشمی روی صحنه آمد و در اجرایی کوتاه با زبان آمیخته به طنز گفت: یک بار این افتخار نصیبم شد که در نمایش دکتر رفیعی بازی کنم ولی بعد از آن دیگر فرصت نشد و هرچه انتظار کشیدم فایده‌ای نداشت و دعوت نشدم؛ حتی پیش آقای جهانگیری رفتم نامه بگیرم ولی فایده نداشت. حاضر شدم پولشویی کنم ولی باز هم نشد تا اینکه دکتر خودش گفت افشین این نمایش اصلا نقش مرد ندارد، اما بعد که کار را دیدم سرشکسته شدم چون فهمیدم یک مرد نقش یک زن را بازی می‌کند.

علی رفیعی که خودش هیچ صحبتی روی صحنه نداشت، فقط تماشاگر تلاش همکارانش برای این مراسم خودمانی و کلیپ‌هایی بود که تدارک دیده شده بود.

او در یکی از این کلیپ‌ها که به سابقه فعالیت‌ها و حتی دروازه‌بانی او در تیم شاهین اشاره داشت، بیان کرد: غبطه‌های من از کارهای انجام نشده، خیلی از کارهای انجام شده‌ام بیشتر است.

در پایان این مراسم جهانگیری با حضور روی سن تابلویی به این هنرمند اهدا کرد و سپس بیشتر هنرمندان در تالار روی صحنه آمدند تا پس از خاموش کردن شمع تولد دکتر رفیعی، عکسی به یادگار بردارند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها