کد خبر: 260643
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۱۸:۳۰:۰۰
| |

مدیران بخش‌های مختلف تماشاخانه «ملک» معرفی شدند

با اعلام مدیر تماشاخانه «ملک»، سایر مدیران بخش‌های مختلف آن معرفی شدند.

مدیران بخش‌های مختلف تماشاخانه «ملک» معرفی شدند
کد خبر: 260643
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۳ ۱۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| با اعلام نورالدین حیدری ماهر، مدیر تماشاخانه «ملک»، مدیران سایر بخش‌های اداری و اجرایی این مجموعه فرهنگی و هنری معرفی شدند.

بر این اساس، سید عماد عامرى مقدم به‌عنوان مدیر مالى و ادارى، امیر قالیچی‌ها به‌عنوان مدیر داخلى و روابط‌عمومى و امیرسپهر تقى‌لو به عنوان مدیر هماهنگى و برنامه‌ریزى تماشاخانه ملک معرفی شده و در بخش‌های مختلف اداری و اجرایی آن به فعالیت خواهند پرداخت.

شایان ذکر است، امیر قالیچى‌ها که پیش از این به عنوان مدیر تبلیغات و روابط عمومى در آثار نمایشى متعدد درعرصه هنرهای نمایشی مشغول به فعالیت بوده است و به عنوان یکى از مدیران صفحه مجازى و وب‌سایت تئاتربازها شناخته مى‌شود و همچنین پیش از این عنوان مدیر روابط عمومى و امور قرارداد‌ها در تماشاخانه پالیز و مدیر روابط‌عمومى عمارت نمایشى نوفل لوشاتو مشغول به کار بوده است، از این پس به عنوان مدیر داخلى و مدیر روابط عمومى در تماشاخانه ملک حضور خواهد داشت.

همچنین امیرسپهر تقى‌لو که به‌عنوان دستیار کارگردان، برنامه‌ریز و مدیرتولید در آثار نمایشى متعددی حضور داشته و پیش از این با عنوان مدیر هماهنگى و امور نمایشى در تماشاخانه پالیز حضور داشته است، هم اکنون در تماشاخانه ملک با عنوان سمت مدیر هماهنگى و برنامه‌ریزى نورالدین حیدرى ماهر را همراهى مى‌کند.


منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها